کد خبر: 1200795
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
سخنگوی سپاه:
امروز کلمه مقدس بسیج برای مردم مترادف است با همه پیروزی‌ها و خدماتی که یک نهاد مقدس می‌تواند برای کشور و مردمانش انجام دهد

جوان آنلاین: اگر محور مقاومت برای عالم افتخار آفریده است محصولی است الگوگرفته از بسیج و امروز همه اذعان دارند که بسیج، مایه اصلی همه پیروزی‌های کشور ما بوده است.
به گزارش سپاه نیوز سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه روز گذشته در همایش بزرگ بسیجیان نیشابور در نیشابور، اظهار کرد: امروز کلمه مقدس بسیج برای مردم مترادف است با همه پیروزی‌ها و خدماتی که یک نهاد مقدس می‌تواند برای کشور و مردمانش انجام دهد.
مسئول روابط عمومی کل سپاه با ذکر این مطلب که بسیج یعنی همه کسانی که دل در گرو عمران، آبادانی و الگو شدن ایران عزیز دارند، بیان کرد: امروز اگر محور مقاومت برای عالم افتخار آفریده است محصولی است الگوگرفته از بسیج و امروز همه اذعان دارند که بسیج، مایه اصلی همه پیروزی‌های کشور ما بوده است. وی اضافه کرد: اگر بسیج نبود، سرنوشت دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و اینکه رژیم بعث چه بر سر کشور می‌آورد، معلوم نبود. اگر بسیج نبود، منافقین داعیه‌دار کشور می‌شدند و معلوم نبود گروهک‌های تجزیه‌طلب چه مصیبتی برای مردم به وجود می‌آوردند.
سردار شریف با تأکید بر این نکته که بسیج در همه عرصه‌ها حضوری معنادار و تمام‌کننده داشته است، ابراز کرد: بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه، سه خصوصیتی است که بسیج را متمایز کرده و بهره‌دهی بسیج را افزایش داده است. از این رو امروز، کشور ما در مقایسه با کشور‌هایی که با امریکا ارتباط دارند، سرافراز و سربلند، الگو و الهام بخش است و این مرهون همین سه خصلت بسیجیان است.
مسئول روابط عمومی کل سپاه خاطرنشان کرد: امروز ۲۲ قشر بسیج در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی هستند و روز به روز هم به عظمت بسیج در ابعاد کمی و کیفی افزوده می‌شود. همچنین امروز تمامی اقشار مختلف جامعه ما بسیجی هستند و خمیرمایه تفکرشان اخلاص، صداقت و خود را ندیدن و دیگران را دیدن، است چراکه بسیجیان تلاش می‌کنند تا بدون دیده شدن خدمت کنند و امروز وظیفه همه ما تداوم راه بسیج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار