کد خبر: 1201419
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۰
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:

جوان آنلاین: بسیجی حتی بدون کارت و پرونده خود را بسیجی می‌داند و تفکر بسیجی اجازه نمی‌دهد کاری بر زمین بماند.
به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در اجتماع بزرگ گروه‌های جهادی بسیجیان اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: فرهنگ بسیج برگرفته از نگاه علوی و فاطمی است و با فرهنگ مهدوی یکسان می‌باشد. اینکه در جمع حاضر سه نسل از یک خانواده بسیجی هستند و با افتخار لباس خدمت مردم برتن کرده‌اند، مثل عشق به ایران از نسلی به نسل دیگر ارث می‌رسد که پدربزرگ و پسر و نوه هر سه چفیه بسیج بر گردن دارند و مشغول خدمت جهادی به مردم هستند.
وی افزود: همانطور که رهبر عزیزمان فرموده‌اند تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد، این یک رکن اساسی است و گستره فرهنگ و تفکر بسیجی جغرافیا و قشر خاصی نمی‌شناسد و از مرز‌ها نیز فراتر رفته است. صالحی گفت: ما افتخار داریم که بسیجیان خمینی کبیر (ره) و امام خامنه‌ای هستیم. بسیجی حتی بدون کارت و پرونده خود را بسیجی می‌داند و تفکر بسیجی اجازه نمی‌دهد کاری بر زمین بماند. از زلزله تا سیل، از اربعین تا دیگر سنگر‌های مردمی، نیرو‌های بسیجی اجازه نمی‌دهند کاری بر زمین بماند و بدون هیچ چشمداشتی از جان، وقت و زندگی خود برای مردم گذشته‌اند. رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: روحیه بسیجی به گونه‌ای است که تا کاری را به سرانجام و سرمنزل مقصود نرساند، رها نمی‌کند. این همان الگویی است که ما در دولت و در مرکز ارتباطات مردمی نیز اجرا کردیم و تا مطلب و موضوعی را به نتیجه نهایی نرسانیم، رهایش نکرده و از آن چشم‌پوشی نمی‌کنیم.
وی یادآور شد: قدردان این ابتکار زیبای بسیج اصناف کشور که ۱۰۰ هزار بسیجی در سراسر کشور در کنار خدمات بهداشتی و درمانی و به صورت جهادی و رایگان سراغ تعمیر، تعویض و تجهیز لوازم منزل و خودرو و لوازمات برقی و فنی افراد کم‌بضاعت می‌روند، هستیم. از سردار حسن‌پور عزیز و بسیجیان بازاری و اقتصادی که در دوران سختی هم بسیار یار نظام مقدس بودند تشکر می‌کنم و این اقدام جهادی ۱۰۰ هزار نفری در هفته بسیج را تبریک می‌گویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار