کد خبر: 1203979
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹
در عملیات نیرو‌های گردان‌های القسام و سرایا القدس علیه نیرو‌های اشغالگر صهیونیست در غزه، ۱۰ تانک و نفربر اشغالگران منهدم شد.

جوان آنلاین: گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک نفربر متعلق به اشغالگران را در منطقه التوام در شمال غزه با راکت الیاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، القسام همچنین اعلام کرد نیرو‌های مقاومت، یک گروه ۲۰ نفری از اشغالگران را که در داخل یک ساختمان در محله شیخ رضوان در شهر غزه، مخفی شده بودند با استفاده از راکت ضد زره TBG و راکت‌های ضد نفر هدف قرار داد که در نتیجه آن، نظامیان اشغالگر مذکور کشته و زخمی شدند.

گردان‌های القسام در ادامه تأکید کرد که نیروهایش پس از بازگشت از خط مقدم رویارویی با اشغالگران در محله شیخ رضوان در غزه، از هدف قرار دادن سه خودروی نظامی آن‌ها با راکت‌های یاسین ۱۰۵ خبر دادند و اعلام کردند در رویارویی با نیرو‌های پیاده نظام اشغالگران، با استفاده از مسلسل‌های خودکار شماری از آن‌ها را به هلاکت رسانده و زخمی کردند.

این نیروی مقاومت فلسطین همچنین تصریح کرد که رزمندگان مقاومت با یک نیروی پیاده نظام اشغالگران در شرق شهرک القراره درگیر شد که بر اثر آن، پنج نظامی اشغالگر کشته و زخمی شدند.

همچنین سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز از هدف قرار دادن دو تانک اشغالگران با استفاده از راکت‌های تاندوم در محور‌های پیشروی در اردوگاه‌های جبالیا و بیت لاهیا در شمال نوار غزه خبر داد.

سرایا القدس همچنین تأکید کرد که نیروهایش توانسته اند چهار خودروی نظامی اشغالگران را در محور‌های پیشروی در محله‌های الشجاعیه و التفاح در شرق غزه با استفاده از راکت‌های تاندوم و آر پی جی هدف قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار