کد خبر: 1209129
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
چند روز قبل مرد تاجری در تهران به اداره پلیس رفت و از همسر قبلی‌اش و پسر، دختر و دامادش به اتهام سرقت اموال و اقدام به قتل شکایت کرد.
آرمین بینا

جوان آنلاین: زن میانسالی که با همدستی فرزندانش، شوهر سابقش را با داروی مسموم بی‌هوش و اموال او را سرقت کرده‌بود، تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفتند.
چند روز قبل مرد تاجری در تهران به اداره پلیس رفت و از همسر قبلی‌اش و پسر، دختر و دامادش به اتهام سرقت اموال و اقدام به قتل شکایت کرد.
وی در توضیح ماجرا گفت: «من تاجرم و در کار خرید و فروش ملک هم فعالیت دارم و وضع مالی‌ام خیلی خوب است و در خانه ویلایی‌ام در یکی از خیابان‌های شمالی تهران همراه دخترم زندگی می‌کنم.
یک‌سال قبل در حالی که دو دختر و یک پسر داشتم با همسرم اختلاف پیدا کردم و از هم جدا شدیم. یکی از دخترانم ازدواج کرده است و پسرم هم همراه مادرش زندگی می‌کند، اما دختر مجردم با من زندگی می‌کند. مدتی قبل تصمیم گرفتم ازدواج مجدد کنم و به خواستگاری زن جوانی رفتم و با هم ازدواج کردیم، اما او هم مدتی قبل از خانه قهر کرد و به خانه پدری‌اش رفت و من و دخترم در خانه تنها شدیم.»
سرقت عجیب
چند روز قبل یکی از املاکم را فروختم و امروز برای برداشتن سند آن به سراغ گاوصندوقم رفتم، اما وقتی در گاوصندوق را باز کردم با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. تمامی اسناد و مدارک و ۴۰ سکه طلا، چند ساعت قیمتی و مقدار زیادی پول و اموال با ارزش داخل گاوصندوقم نبود. با دیدن این صحنه شوکه شده‌بودم، چون در قفل گاوصندوق سالم بود و از طرفی هم تنها کسی که کلید گاوصندوق را در اختیار داشت، خودم بودم. به اولین کسی که مشکوک شدم، دخترم بود و از او درباره سرقت اموال گاوصندوق پرس و جو کردم. او ابتدا مدعی شد در جریان سرقت اموال داخل گاوصندوق نیست، اما وقتی اصرار کردم به من گفت با همدستی مادرش مرا با داروی مسموم بی‌هوش کرده و بعد هم کلید گاوصندوق را در اختیار مادرش قرار داده و او هم با همدستی دخترم، پسرم و دامادم اموال مرا سرقت کرده‌اند.»
وی در ادامه گفت: «من از همسرم به اتهام سرقت و اقدام به قتل شکایت دارم و احتمال می‌دهم آن‌ها تصمیم داشته‌اند پس از اینکه اسناد را به نام خود بزنند، مرا هم سر به نیست کنند. چون پس از این حادثه متوجه شدم وقتی مرا بی‌هوش کرده‌بودند، از من اثر انگشت گرفتند و تعدادی از املاکم را به نام دختر و پسرم زده و حتی جعل سند هم کرده‌اند. اگر دخترم آن‌ها را لو نمی‌داد و من متوجه نمی‌شدم، آن‌ها پس از انتقال اموالم، نقشه قتل مرا هم طراحی و اجرا می‌کردند.»
بی‌هوشی با ۱۰ عدد قرص
با شکایت مرد پولدار، مأموران از دختر ۱۶ ساله وی هم تحقیق کردند. وی گفت: «من فریب مادرم را خوردم، چون او می‌گفت اموال پدرم نباید به دست دیگران بیفتد و من هم با مادرم همکاری کردم. مادرم پیشنهاد داد پدرم را با قرص بی‌هوش کنم و مدتی قبل ۱۰ عدد قرص در اختیار من گذاشت و روز حادثه هم من آن‌ها را داخل شربتی حل کردم و به پدرم خوراندم. وقتی پدرم بی‌هوش شد، با مادرم تماس گرفتم و آن‌ها هم که پشت در منتظر بودند، وارد خانه شدند. آن روز مادرم همراه خواهرم، برادرم و شوهر خواهرم به خانه پدری‌ام آمدند و کلید گاوصندوق را برداشتند و تمامی اسناد و مدارک و اموال با ارزش را سرقت کردند. آن‌ها در حالی که پدرم بی‌هوش بود، از او اثر انگشت گرفتند و بعد هم برای اینکه متوجه نشود انگشت او را از جوهر پاک کردند. پدرم وقتی به هوش آمد، متوجه حادثه نشد تا اینکه امروز برای برداشتن اسناد در گاوصندوق را باز کرد و فهمید اسناد و اموال او سرقت شده‌است. من خیلی پشیمان شده‌بودم و وقتی پدرم از من سؤال کرد عذاب وجدان گرفتم و واقعیت را گفتم.»
بدین‌ترتیب پرونده به دستور قاضی تقی‌زاده بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. همچنین بازپرس پرونده با توجه به اقرار‌های دختر ۱۶ ساله مادر، خواهر، برادر و شوهر خواهر وی را برای تحقیق به دادسرا احضار کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار