کد خبر: 1210690
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۰
سیدعبدالله متولیان

حضرت امام خامنه‌ای در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور، حکمت و فلسفه نماز جمعه را «فراخوان مردم به صحنه»، «نگه داشتن مردم در صحنه»، «تقویت پیوند‌های اجتماعی ناشی از حضور در صحنه» و... با مواعظ سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و..؛ و برشماری و تبیین آثار مثبت حضور مردم در صحنه و انذار مردم نسبت به وقایع و حوادث و خطرات دشمنان ناشی از عدم حضور در صحنه خواندند و یکی از وظایف کلیدی ائمه جمعه را تبیین ابعاد حضور در انتخابات به عنوان وظیفه آحاد مردم دانسته و فرمودند: حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف (و وظیفه) نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند.
در شرایط امروز که عامه مردم ایران، به ویژه جوانان کشور آماج سنگین‌ترین واردات ذهنی از طریق دنیای بی‌در و پیکر مجازی بوده و در برابر امواج سهمگین شایعات، شبهات، سیاه نمایی، ناامیدسازی، تخریب باور‌ها و اعتقادات، اطلاعات دروغ و بی‌اعتمادساز قرار گرفته‌اند و بدخواهان و دشمنان ملت بزرگ ایران مانند شیطان درپی ناامید کردن و بی‌انگیزه ساختن مردم از حضور در صحنه (به ویژه صحنه مهم انتخابات) هستند، وظیفه فوری و بی‌درنگ نخبگان، فرهیختگان، دلسوزان و دغدغه داران، اصحاب رسانه، مطبوعات، صاحبان منبر و قلم، ائمه جمعه و جماعت و آحاد سرداران و سربازان جهاد عظیم تبیین و روشنگری این است که پای در این میدان بزرگ گذاشته و چراغ تحریف‌گری و ناامیدسازی دغل بازان را خاموش کنند.
جهادگران عرصه تبیین و روشنگری وظیفه دارند ابعاد گسترده و آثار شگفت انگیز «مشارکت مردم در انتخابات به عنوان حق» را تبیین کنند. شکستن عَلَم دشمن و خنثی کردن توطئه‌های رنگارنگ کسانی که چشم طمع به سرزمین شیران و دلیران دوخته و قصد تاراج منافع این آب و خاک از طریق تفرقه و بر هم زدن امنیت ملی را در سر می‌پرورانند به این است که یادآور شویم که:
۱- هموار کردن مسیر تحول خواهی از طریق انتخابات حق مردم است.
۲- گذر از وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب با مشارکت در انتخابات حق مردم است.
۳- استقلال و دفاع از هویت ملی و فرهنگ غنی ایرانی با استحکام ارکان نظام از طریق انتخابات حق مردم است.
۴- بارور ساختن درخت تنومند انقلاب و تحقق آرمان‌ها و آرزو‌های شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، امنیت و دفاع از حرم با ریل گذاری قوانین لازم از مسیر انتخابات حق مردم است.
۵- مشارکت آحاد مردم در اداره کشور و حق تعیین سرنوشت با انتخابات نمایندگان صالح حق مردم است.
۶- رفع موانع و عبور از گردنه‌ها و رسیدن به دنیای بهتر، پیشرفته‌تر و آبادتر با تشکیل قوای منبعث از انتخابات حق مردم است.
۷- افزودن به بغض دشمنان کشور (اعم از صهیونیست‌ها، منافقین، استثمارگران و زورگویان غربی) با برافراشتن پرچم انتخابات حق مردم است.
۸- گرفتن انتقام خون به ناحق ریخته شده شهید سلیمانی، شهید فخری زاده، سیدرضی موسوی و... با برگزاری انتخابات باشکوه حق مردم است.
۹- درهم شکستن اردوگاه تفرقه و دوقطبی ساز دشمنان و تحقق اتحاد، انسجام، همدلی اقوام ایرانی و نشاط اجتماعی، در سایه سار انتخابات باشکوه، حق مردم است.
۱۰- افزودن بر بغض و کینه بدخواهان ایران زمین، ناامید ساختن دشمنان و خنثی ساختن توطئه‌ها و برنامه‌های براندازانه بیگانگان، از مسیر انتخابات حق مردم است.
۱۱- تضمین تمامیت ارضی (مرز‌های جغرافیایی و مرز‌های اندیشه) کشور با برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور و تثبیت قوای نظام حق مردم است.
۱۲- رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم به ویژه جوانان و تقویت بنیان خانواده با شکل‌گیری مجالس قوی حق مردم ایران است.
دشمنان و بدخواهان ملت ایران خوب می‌دانند که تحقق حقوق مذکور و ده‌ها و صد‌ها حق دیگر، از مسیر استفاده تمام عیار مردم از حق مشارکت آنان در انتخابات سرچشمه می‌گیرد، به همین دلیل تلاش می‌کنند تا:
۱- نقاط قوت نظام را پنهان و نقاط ضعف موجود را برجسته کنند.
۲- در حالی که امروز پس از ۴۵ سال، دشمن به مراتب ضعیف‌تر و شکست خورده‌تر از قبل و ملت ایران به مراتب قوی تر، مقتدرتر و پیروز میدان است، تلاش می‌کنند تا با استفاده از ظرفیت‌های عظیم امپراتوری رسانه‌ای خود جای برنده و بازنده را عوض کنند.
۳- با توسل به شبهه افکنی و دروغ، و با سیاه نمایی و بن بست نمایی، ناامیدی و بی‌اعتمادی را در مردم تشدید کنند.
۴- با تعقیب استراتژی مرعوب‌سازی از طریق انجام عملیات‌های تروریستی، مردم را از میدان حمایت از نظام خارج کنند.
۵- با ترویج افکار پوچ و مأیوس کننده، بی‌انگیزگی مردم از حضور در صحنه انتخابات (سکولاریزه) را ترویج و تبلیغ کنند.
۶- با خارج کردن مردم از میدان انتخابات مسیر فروپاشی و تجزیه ایران را هموار کنند.
دشمنان این مرز و بوم و ملت رشید ایران خوب می‌دانند که مردم ایران مسیر سخت و صعب العبور را طی کرده و به قله اهداف و جامعه مهدوی و تمدن بزرگ اسلامی نزدیک شده و می‌روند تا با برگزاری انتخابات بزرگ مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در گام دوم انقلاب، اراده خود را بر دشمنان تحمیل کنند، به همین دلیل با تمام قوا برای جلوگیری از پیروزی ملت ایران وارد میدان شده‌اند تا انتقام شکست مفتضحانه برنامه پاییز سال ۱۴۰۱ را در انتخابات امسال از ملت ایران بگیرند، اما تردیدی نیست که این بار نیز مردم هوشیار و بصیر ایران زمین با مشارکت حداکثری خود، همه توطئه‌ها و برنامه ریزی‌های دشمن را خنثی و پوزه بدخواهان را به خاک خواهند مالید.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
0
0
انتخابات حق مردم است به شرط اینکه بنام نظارت استصوابی مردم را از کاندیداهای مورد نظرشان محروم نکنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار