کد خبر: 1229336
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
مسئول برگزاری مسابقات رده نونهالان سازمان لیگ فوتبال از اتفاق رخ داده و درگیری در دیدار رده نونهالان ابراز تأسف کرد و گفت که با خاطیان برخورد خواهد شد.

جوان آنلاین: در پایان دیدار رده نونهالان دو تیم بوکان و تراکتور که امروز در شهر تبریز برگزار شد، درگیری شدیدی بین هواداران و عوامل دو تیم رخ داد که منجر به زد و خورد در زمین مسابقه شد.

به گزارش تسنیم، رضا عبدی مسئول برگزاری مسابقات رده نونهالان سازمان لیگ در گفتگو با تسنیم درباره این موضوع گفت: در جریان بازی اتفاقی رخ نداد و نتیجه به سود تیم بوکان به پایان رسید و این تیم به مرحله بعد صعود کرد. متأسفانه پس از پایان بازی ورود یکی از هواداران منتسب به تراکتور به زمین و درگیری او با کادر فنی تیم بوکان باعث رقم خوردن این صحنه‌های زشت شد.

وی ادامه داد: تیم بوکان پیروز بود و اعضای این تیم مشغول خوشحالی بودند، اما ظاهراً این شادی به مذاق هواداران تراکتور خوش نیامد و با ورود به زمین این درگیری را رقم زدند. در ادامه با ورود افراد دیگر این درگیری گسترش پیدا کرد و در نهایت با دخالت نیروی انتظامی درگیری تمام شد و آسیبی به کسی نرسید.

مسئول برگزاری لیگ رده‌های پایه سازمان عنوان کرد: واقعاً متأسفیم و از بروز این اتفاقات زشت خجالت می‌کشیم. خودمان هم شرمنده هستیم و چاره‌ای نداریم جز اینکه با جرائم سنگین و محرومیت جلوی این اتفاقات را بگیریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار