کد خبر: 1229772
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در آخرین نشست خبری اتمام موجودی کتاب برخی ناشران را نقطعه ضعف روز‌های پایانی نمایشگاه عنوان کرد.

جوان آنلاین: وی از فروش ۴۹۷ میلیارد تومانی نمایشگاه کتاب تا پایان روز دهم خبر داد و گفت: نمایشگاه کتاب تا پایان روز دهم در بخش حضوری مجموعه ۳۱۹ میلیارد تومان فروش داشت و برای نمایشگاه در بخش مجازی مجموعا ۱۷۸ میلیارد تومان فروش ثبت شده است که ۱۳۵ میلیارد تومان مربوط به ناشران و ۴۳ میلیارد تومان مربوط به کتابفروشان بوده است.

به گزارش تسنیم، سخنگوی نمایشگاه کتاب مطرح کرد: تعدادی از ناشران سرشناس کودک و نوجوان رتبه‌های اول تا سوم فروش بخش حضوری نمایشگاه کتاب را از آن خود کرده‌اند. رمضانی از پایان نمایشگاه در دو بخش حضوری و مجازی خبر داد و گفت: امروز پایان کار بخش مجازی نمایشگاه کتاب است.

با توجه به تعداد زیاد ناشران عمومی، طبعاً بیشتر آمار فروش مربوط به ناشران عمومی است پس از آن یک رقابتی بین بخش کودک و نوجوان و بخش آموزشی وجود دارد. سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب درباره ضعف‌های نمایشگاه گفت: اتمام موجودی کتاب بعضی از ناشران نقطه ضعف روز‌های پایانی نمایشگاه کتاب بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار