کد خبر: 1230018
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی و خودرو‌های نظامی آن‌ها را در اردوگاه جبالیا و شرق شهر رفح مورد حمله گسترده راکتی قرار داده‌ است.

جوان آنلاین: سرایا القدس اعلام کرد که «محل استقرار ماشین آلات نظامیان اشغالگر در خیابان پست توزیع برق در اردوگاه جبالیا را با چند راکت هدف قرار دادیم.»

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطینی، رزمندگان سرایا القدس همچنین محل تجمع نظامیان اشغالگر و ماشین آلات آن‌ها را در شرق اردوگاه جبالیا با چند بمب «ابابیل» و تعداد زیادی راکت هدف قرار دادند.

این گروه مبارز فلسطینی همچنین تأکید کرد در عملیات دیگری محل تجمع نظامیان اشغالگر و ماشین آلات آن‌ها در محله «السلام» در شرق شهر رفح را با شمار زیادی راکت سنگین هدف قرار داده است.

سرایا القدس ساعاتی پیش نیز اعلام کرد در عملیات مشترک با گردان‌های القسام، مقر فرماندهی عملیاتی اشغالگران در شرق جبالیا را در شمال نوار غزه با تعدادی راکت هدف قرار داده است.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود که با نیرو‌های نظامی پیاده در اردوگاه جبالیا درگیر شدند و با سلاح تیربار تعدادی از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

سرایا القدس همچنین از منهدم کردن تانک «مرکاوا ۴» رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا خبر داد.

بر اساس این گزارش، با گذشت بیش از هفت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۲۶ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار