کد خبر: 1227925
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۰
رفح دودمان ارتش رژیم‌صهیونیستی را به باد خواهد داد؛ کشته و زخمی شدن بیش از هفت افسر رده بالای صهیونیست، پیش از حمله به رفح، نمایی جزیی از رخداد‌های آینده است. 

 جوان آنلاین: کانال «مُحَلِّل» در ایتا نوشت: دو تحول کیفی مقاومت غزه در روز‌های اخیر اول، ورود راکت‌های رجوم به عرصه بوده که اولین بار در روز ۱۵ مهر از آن‌ها استفاده کرده بود و دوم، تهاجم هدفمند به مواضع ارتش اشغالگر با اتکا بر اشراف اطلاعاتی کسب شده پیش از عملیات. پس از حمله دقیق حماس به مواضع ارتش در محور نتزاریم، رگبار راکتی رجوم این‌بار اتاق عملیات شاباک را هدف قرار داد جایی که افسران صهیونیست در حال برنامه‌ریزی برای حمله به رفح بودند. گفتنی است که مطابق رصد‌های صورت گرفته از سوی مقاومت فلسطین، دو محور گذرگاه کرم ابوسالم و صوفا، محور‌های اصلی یورش رژیم صهیونیستی به رفح خواهد بود. همانطور که قبلاً ذکر شد، رفح دودمان ارتش رژیم‌صهیونیستی را به باد خواهد داد؛ کشته و زخمی شدن بیش از هفت افسر رده بالای صهیونیست، پیش از حمله به رفح، نمایی جزیی از رخداد‌های آینده است. 
پی‌نوشت: با تذکر دوستان، یک توضیح در این خصوص اینکه سامانه راکتی رجوم برای اولین بار در ۷ اکتبر رونمایی شد و بعد از آن مقاومت استفاده گسترده‌ای از آن داشت، اما به دلیل مشکلات تاکتیکی لجستیکی ایجاد شده در نتیجه هجوم زمینی رژیم به نوار غزه، از ۲۱ آذرماه شلیک این راکت متوقف شد، اما با بازیابی گسترده توان مقاومت در هفته‌های اخیر، شلیک این سامانه از هفته قبل مجدداً آغاز شده و تلفات شدیدی از ارتش کودک‌کش گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار