کد خبر: 1198944
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
رئیس ستاد انتخابات کشور:
طبق بررسی‌ها روزانه میلیون‌ها پیام و محتوای رسانه‌ای فارسی در رسانه‌های بیگانه، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر می‌شود که عمده این تولیدات علیه نظام و انقلاب اسلامی است

جوان آنلاین: داوطلبان در فرایند انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری یکسان هستند و هیچ نامزدی بر دیگری برتری ندارد.
به گزارش ایرنا، سیدمحمدتقی شاهچراغی، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور شامگاه پنج‌شنبه در جمع فرمانداران و بخشداران استان مازندران اظهار کرد: نقش مردم و اقشار مختلف جامعه در برگزاری انتخابات پرشور و تحقق عینی جهاد تبیین بسیار اساسی است و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توان مسیر شناسایی و حل مشکلات و نیز پیشرفت کشور را سرعت داد.
وی گفت: طبق بررسی‌ها روزانه میلیون‌ها پیام و محتوای رسانه‌ای فارسی در رسانه‌های بیگانه، شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر می‌شود که عمده این تولیدات علیه نظام و انقلاب اسلامی است. این عملیات رسانه‌ای برای ادراک‌سازی غلط از وضعیت کشور صورت می‌گیرد و اگر در این شرایط دستاورد‌ها و خدمات نظام را دقیق و درست بیان کنیم، می‌توانیم دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
رئیس ستاد انتخابات کشور رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مسئولان و عوامل اجرایی انتخابات را ضروری و خط قرمز دولت در انتخابات بیان کرد و گفت: ستاد انتخابات در هر استان و شهرستان نقطه کانون مرکزی ایجاد آرامش و سلامت است و همه اعضای ستاد انتخابات موظف هستند اصل بی‌طرفی را رعایت کنند. شاهچراغی افزود: اینکه نماینده فعلی رأی بیاورد یا رقیبش پیروز انتخابات شود، به عوامل اجرایی و برگزارکننده هیچ ارتباطی ندارد. بسیاری از نامزد‌ها ممکن است با مسئولان و عوامل اجرایی ارتباط دوستانه‌ای داشته باشند یا درگذشته همکار بوده باشند. نباید این ارتباط در عملکرد عوامل اجرایی اثرگذار باشد و حتماً باید در این زمینه نهایت دقت را به خرج داد. معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه در انتخابات امنیت روانی جامعه اهمیت بسیار زیادی دارد، افزود: از نظر ما در فرایند انتخابات همه نامزد‌ها یکسان هستند و هیچ فردی بر دیگری برتری ندارد و عدالت تبلیغاتی در انتخابات هم با همین نگاه دنبال می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار