کد خبر: 1202939
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با نگاه واقع‌گرایانه تدوین شده است و دولت تلاش می کند تا در این لایحه، رشد تولید و مهار تورم را با مدیریت جهادی عملیاتی کند.

جوان آنلاین: حسین رجایی در گفت و گو با ایرنا در مورد برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی به مناسب روز مجلس، میزبان قوای قضاییه و مجریه بود شخص رییس جمهور و اعضای کابینه در صحن علنی حضور یافتند و نشست دوستانه‌ای در راستای هم افزایی بین دو قوه برگزار شد. این نشست ها در راستای هم افزایی برای حل مشکلات کشور است و می تواند تاثیر گذار باشد.

نماینده مردم لنجان اصفهان تصریح کرد:برگزاری این جلسات تاثیر مثبتی در فرآیند حل مشکلات و مسائل کلان کشور دارد چون دیدگاه های دو قوه خیلی به هم نزدیک است این تعامل می تواند گام مهمی در حل مشکلات کشور باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۳ از سوی رییس جمهور به مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تامین منابع مالی و کسری بودجه ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است، در صورتی که این مشکل مهم حل شود سال آینده شاهد رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.

رجایی با بیان اینکه مجلس تلاش دارد تا سقف بودجه را افزایش ندهد، اظهار داشت: مجلس منابع مالی جدید برای دولت خلق خواهد کرد تا مسائل کلان کشور همچون ناترازی انرژی و ناترازی برخی از صندوق‌ها و بانک ها و مسائل مهم که گریبان گیر اقتصاد کشور شده، حل شود.

رجایی با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳با نگاه واقع‌گرایانه بسته شده،گفت: دولت تلاش دارد تا با مدیریت جهادی بودجه ۱۴۰۳ رشد تولید و مهار تورم را عملیاتی کرده و بسیاری از ناترازی‌هایی که امروز موجب رنج همگان است را حل کند.

نماینده مردم لنجان اصفهان با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۳ اولین لایحه ناظر بر برنامه هفتم توسعه است،گفت: در برنامه هفتم توسعه برخی احکام جدید به عنوان قانون بالادستی تصویب شد وراه های جدیدی را برای گشایش منابع و مصارف دولت بازکرده است و این مهم می تواند در مهار تورم و رشد تولید تاثیر داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار