کد خبر: 1219305
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
توضیحات معاون سیمای رسانه ملی درباره برنامه‌های ماه رمضان، نوروز ۱۴۰۳ و بازگشت چهره‌ها به تلویزیون
محسن برمهانی، معاون سیما، در نشست خبری که امروز با حضور مدیران شبکه‌های تلویزیونی و خبرنگاران برگزار شد، اعلام کرد که تلویزیون برای عید نوروز برای ۱۳ روز برنامه ریزی می‌کرد، اما امسال برای ۳۰ روز برنامه داریم.

ایرج طهماسب با عروسک‌های قدیم و جدیدش به تلویزیون می‌آید/ فرزاد حسنی مجری شبکه نسیم می‌شود/ برای تولید «پایتخت»  در حال مذاکره هستیم

جوان آنلاین: معاون سیما توضیحاتی را درباره برنامه‌های مناسبتی ماه رمضان و نوروز ۱۴۰۳ و بازگشت چهره‌ها به تلویزیون ارائه کرد.

محسن برمهانی، معاون سیما، در نشست خبری که امروز با حضور مدیران شبکه‌های تلویزیونی و خبرنگاران برگزار شد، اعلام کرد که تلویزیون برای عید نوروز برای ۱۳ روز برنامه ریزی می‌کرد، اما امسال برای ۳۰ روز برنامه داریم.

برمهانی با اشاره به تنوع برنامه‌های رمضانی امسال، گفت: امسال ۹ برنامه سحر و ۱۰ برنامه افطار داریم و علاوه بر این‌ها از آنجا که بیش از ۳۵ درصد مخاطبان برنامه‌های ترتیل خوانی را دنبال کرده بودند امسال هم این برنامه را به همراه ۱۵ برنامه مناجات‌خوانی داریم.

معاون سیما در ادامه با اشاره به برنامه «محفل» بیان کرد: این باعث شد طیف رنگارنگی از مردم به واسطه این برنامه با این مفاهیم انس پیدا کنند. از دیگر برنامه‌های رسانه ملی در ماه مبارک رمضان برنامه «زندگی پس از زندگی» است که برنامه افطارگاهی شبکه چهار محسوب می‌شود. پویشی هم با همراهی سازمان تبلیغات داریم که مواجهه مردم با آیات خاص است و نامش «زندگی با آیه ها» است.

پخش سریال ماورایی ده‌نمکی

او درباره سریال‌های رمضانی و نوروزی تلویزیون خاطرنشان کرد: شبکه یک سریال «زیرخاکی» را تا روز‌های قدر پخش می‌کند و بعد هم سریال «نون. خ» را روی آنتن داریم. از شبکه دو سریال ماورایی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و از شبکه سه سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی پخش می‌شود که کاری امنیتی سیاسی است.

همچنین ۱۹۰ فیلم سینمایی که ۱۳ فیلم آن ایرانی هستند، از تلویزیون پخش خواهد شد. «هناس»، «مصلحت»، «ضد»، «کارو»، «لوپتو» و «پسر دلفینی» نمونه‌ای از فیلم‌های ایرانی هستند که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شوند.

برنامه‌های تحویل سال یکی دیگر از محور‌های صحبت‌های برمهانی بود و او در این زمینه گفت: شبکه یک برنامه «ایران دوست داشتنی» را با اجرای پدرام کریمی، امیرحسین مدرس، فلورا سام و محمد معتمدی برای تحویل سال خواهد داشت. برنامه تحویل سال شبکه دو «شب عید» نام دارد که مجری‌هایش المیرا شریفی مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی هستند. حامد سلطانی مجری برنامه تحویل سال شبکه سه خواهد بود و فرزاد حسنی اجرای برنامه تحویل سال شبکه نسیم را برعهده خواهد گرفت. کامران تفتی نیز برنامه تحویل سال شبکه تهران را اجرا خواهد کرد.

بازگشت ایرج طهماست

معاون سیما از بازگشت ایرج طهماسب به تلویزیون خبر داد و تصریح کرد: امسال در شبکه نسیم برنامه‌ای با نام «مهمانی» داریم که تولید ایرج طهماسب است و تلفیقی است از عروسک‌های قبلی و جدید او که امیدواریم به نوروز برسد.

برمهانی درباره ساخت سری جدید «پایتخت» و همکاری تلویزیون با چهره‌های شناخته شده توضیح داد: همانطور که گفته شد برند‌ها و ویژند‌های مهم را رها نخواهیم کرد و تولید «پایتخت» یکی از کار‌های در حال مذاکره است. در تلویزیون به این قایل نیستیم که باید تنها رسانه باشیم، ما سکو‌های مختلفی داریم که آن‌ها هم باید برنامه سازی کنند.

او ادامه داد: شاید نقد‌هایی داشته باشم یا به فرزندم اجازه ندهم برخی محتوا‌ها را ببیند، اما اینکه بگوییم چرا فلانی رفته در فلان سکو کار می‌کند درست نیست. مشخصا رضا رشیدپور خودش گفت نمی‌خواهد برنامه را ادامه دهد که درست یا غلط تصمیم او بود. داریوش فرضیایی هم در تدارک قرارداد با تلویزیون است. او سرمایه حوزه کودک تلویزیون است و مگر می‌شود از او چشم پوشی کنیم. هم با او صحبت شده است و هم خودش تمایل دارد.

مذاکره با مهران مدیری و رامبد جوان

او در ادامه افزود: من در اختتامیه «عصر جدید» به احسان علیخانی گفتم فصل جدید را کار کنند، اما خودش گفت باید وقفه بیفتد و فرصت زمانی می‌خواهند. همان زمان‌ها از رامبد جوان هم همین مورد را پرسیدم. آن موقع یکی دو قسمت باقی مانده بود تا «خندوانه» تمام شود که او هم بحث مجموعه دیگری را مطرح کرد و زمان خواست.

همچنین معاون سیما درباره همکاری نکردن تلویزیون با مهران مدیری گفت: افرادی هستند که تلویزیون تمایلی به همکاری با آن‌ها ندارد، چون به مردم احترام نگذاشته‌اند، اما مدیری جزو آن‌ها نیست. چهره‌ها و افرادی که نام برده شدند همه حرف هایشان مورد تایید نیست، اما این‌ها ظرفیت‌هایی هستند که نباید از آن‌ها چشم پوشی کرد. با مهران مدیری برای بازگشت به تلویزیون در حال گفتگو هستیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
وحدانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
بی‌خیال فجایع گذشته
کسی از مسؤولان که آسیب ندید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
0
0
چرا برای شما هیچ چیز ارزش ندارد جز جذب مخاطب
هوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
از نظر من صدا وسیما بایکوت بود این دونفر هم بهش اضافه شد!!
کوزه گر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
0
0
به دست اندرکاران محترم سریال پایتخت و دوست عزیزم جناب آقای مدیری ؛ خواهشا زحمت نکشید چون بیننده ی برنامه ی شما بجز از جماعت ِ عره اوره و شمسی کوره ؛ کس دیگه ای نخواهد بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
0
0
این مرد تا دوباره مردم رو اسیر فواحش سلبریتی نکنه کوتاه نمیاد؟؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار