کد خبر: 1052012
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر گفت: کاندیداها به مردم اجازه دهند تا به درستی مقایسه، ارزشیابی و انتخاب کنند و بدانیم رفتار ما مورد رصد مردم است.
بهاره عشقی صابر

رضا کمیلی مقدم رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر در  نشست مشترک فرماندار، اعضای شورای تامین، هیئت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا با کاندیداهای عضویت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان اسلامشهر با اشاره به مباحث قانونی برگزاری انتخابات و تاکید بر رعایت قانون در فرآیند تبلیغات و اعلام برنامه های نامزدها اظهار کرد: فراهم نمودن فرصت برابر و مناسب و بدون تبعیض برای همه کاندیداها که در آرامش برنامه‌های خود را در فضای رقابتی سالم ارائه دهند، وظیفه ماست.
وی گفت: از کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا می خواهم به مردم اجازه دهند تا به درستی مقایسه، ارزشیابی و انتخاب کنند و بدانیم که باید همواره در شان مردم نجیب اسلامشهر عمل کنیم و رفتار ما در هر جایگاهی که باشیم مورد رصد مردم است.
رئیس دادگستری شهرستان اسلامشهر افزود: باید دقت کنیم رفتار و گفتارمان در فرآیند تبلیغات انتخابات خدشه ای بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نکند و زمینه دلسردی مردم از نظام فراهم نگردد.
کمیلی مقدم با اشاره به اینکه ملاک همه ما قانون است، تصریح کرد: قانون برای هیئت اجرایی و نظارت اختیاراتی در نظر گرفته که باید به رسمیت شناخته شود و همگی تلاش کنیم تا در مشارکت حداکثری مردم نقش داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار