کد خبر: 1054007
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
یک وب سایت خارجی از همکاری مشترک تل‌آویو و ریاض در زمینه سینما خبر داد.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: وب سایت «پی آر نیوز وایر» اولین همکاری سینمایی سعودی و اسرائیلی با هدف ارتقا عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با کشور‌های خلیج فارس را فاش کرد.

این وب سایت نوشت: گروهی از بازیگران صهیونیستی وارد عربستان سعودی شدند و فیلمی با مضمون سیاسی مربوط به توافق‌نامه موسوم به «ابراهیم» را فیلمبرداری کردند.

وب سایت مذکور نوشت که داستان فیلم پیرامون کوه «اللوز» در تبوک عربستان سعودی است که بسیاری از یهودیان آن را کوه «سینا» می‌دانند.

بر اساس گزارش این سایت، این فیلم در تاریخ چهارم این ماه در تل آویو و در ۲۴ همان ماه در دالاس نمایش داده می‌شود.

عربستان سعودی همچنان به عنوان بخشی از یک طرح سیستماتیک با هدف آماده سازی افکار عمومی در داخل و خارج عربستان، عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را تبلیغ می‌کند.

پس از امضای توافق سازش میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی عطش رژیم آل سعود نیز برای سازش با این رژیم و رابطه علنی با تل آویو بیشتر شده، به حدی که بار‌ها مقامات این رژیم از ابراز علاقه خود برای برقراری رابطه با اشغالگران فلسطین سخن گفته‌اند.

اخیرا نیز فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی در گفتگو با شبکه «سی‌ان‌ان» اظهار کرد که عادی‌سازی روابط با اسرائیل از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و امنیت به نفع منطقه خواهد بود.

به اعتقاد این کارشناسان، بن سلمان همانند سران بحرین و امارات با نادیده گرفتن حقوق فلسطینیان و مسلمانان به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی به هر قیمتی است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار