کد خبر: 1059440
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
فرمانده سپاه ناحیه میانه با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیج آمادگی لازم برای هر گونه همکاری با مدافعان سلامت را دارند، افزود: تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا، ما با تمام توان در کنار نیروهای درمانی خواهیم بود.

حسین محمدی در دیدار با مسئولین بیمارستان برکت امام خمینی(ره) میانه به مناسبت روز پزشک خدمات سپاه و بسیج و همراهی آنها با پزشکان و پرستاران را متذکر شد و افزود: خدمت به مردم و کاستن از آلام آنها، آرزوی قلبی و افتخاری بزرگ برای ماست.

 وی روز پزشک را فرصتی مغتنم برای قدردانی از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت دانست و ضمن قدردانی از زحمات پزشکان و کارکنان بیمارستان ها در مقابله با ویروس کرونا و رسیدگی شبانه روزی به بیماران کرونایی، اظهار کرد: امروز در عرصه سلامت در جنگی تمام عیار هستیم و پزشکان و پرستاران در این عرصه بسیار خطیر، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون سنگ تمام گذاشته و از خود و خانواده شان در این راه گذشته اند.

 امروز به مناسبت گرامیداشت روز پزشک، فرمانده، مسئول نمایندگی و جمعی از کارکنان سپاه میانه با کادر درمانی بیمارستان برکت امام خمینی(ره) و کادر درمانی درمانگاه نصر میانه دیدار کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر