کد خبر: 1072148
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: کارکردهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حاکمیتی مساجد باید گسترش پیدا کند و رونق سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی احیا شود.

سرهنگ مالک ناجی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی مساجد، افزود: نتیجه حضور در مساجد نیز باید تربیت نسل منبری و قرآنی باشد و لازمه آن مشارکت جمعی است. 

وی اضافه کرد: اگر خروجی حضور در مساجد تربیت نسل منبری و قرآنی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان باشد، می‌توان ادعا کرد که کارکرد مسجد در مسیر درست گسترش یافته است.

وی صرف استفاده از مساجد در آیین های ملی و مذهبی را جایز ندانست و اظهار داشت: متاسفانه برخی مساجد به غذاخوری تبدیل شده و در زمان تعزیه از آن به عنوان غذاخوری استفاده می‌شود که از نظر شرعی کار درستی نیست.

وی امام جماعت مساجد را پیش‌رو و فرمانده قرارگاه عنوان کرد و افزود: محبوبیت، آشنایی با کارکردهای مساجد، حفظ آرامش مسجد و آشنایی با اصول مدیریت از جمله ویژگی‌های امام جماعت موفق به شمار می رود.

فرمانده سپاه ناحیه هشترود همچنین ضمن قدردانی از عموم مردم عزادار هشترود که در طول دهه ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی عزاداری کردند، از حجت‌الاسلام حسن جعفریان امام جمعه هشترود در برگزاری هر شب آیین‌های عزاداری در محوطه مسجد جامع این شهرستان تجلیل کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر