کد خبر: 1074664
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهر "ماهان" و دیدار با خانواده سردار شهید "مهدی توسنگ" گفت: این شهید بزرگوار خیلی جا‌ها دست مجموعه انتظامی را گرفت.
به گزارش جوان، سردار"حسین اشتری" صبح امروز همزمان با دومین سالروز شهادت سپهبد شهید"حاج قاسم سلیمانی" وارد استان کرمان شد و در اولین برنامه خود در سفر به دیار کریمان با حضور در شهر "ماهان" به دیدار و دلجویی از خانواده سردار شهید "مهدی توسنگ" پرداخت.
وی در این دیدار با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهدا به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت، بیان داشت: طی همایشی که اوایل امسال در استان یزد برگزار شد به صورت حضوری با شهید "توسنگ" دیدار داشتم؛ این انسان شایسته، نمونه‌ای از عزیزان سختکوشی بود که خیلی جا‌ها دست مجموعه انتظامی را گرفت.
ارشدترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: خیلی از افراد جامعه در جریان کرونا جان باختند و خیلی افراد هم در تصادفات و دیگر سوانح جان خود را از دست می‌دهند، اما توفیق شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود و برای همه ما این یک توفیق است که همچون شهید"توسنگ" در راه امنیت جانفشانی کنیم.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با دلجویی از فرزند شهید"توسنگ" بیان داشت: همزمانی ایام سالروز شهادت شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی با توفیق دیدار با خانواده همرزممان، پیام‌های زیادی دارد و ان شاء الله که روح این شهید و دیگر شهدای عرصه نظم و امنیت با حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و سردار دل‌ها محشور باشد.
گفتنی است سردار شهید"مهدی توسنگ"فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر کرمان بود که در ۲۶ آبان سال ۱۴۰۰ به همراه ۲ نفر از رزمندگان این قرارگاه شهیدان"احسان شیرخانی" و "امیر حسین خدادادی" طی در گیری با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در دشت "سمسور "به فیض عظیم شهادت نائل آمد و آسمانی شد. #
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار