کد خبر: 1078023
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: جهاد تبیین جزو وظایف اصلی رسانه ها است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب می باشد.

تراب محمدی اضافه کرد: تلاش های رسانه‌ای دشمنان با هدف براندازی انقلاب اسلامی بوده اما به جایی نرسیدند طوری که خودشان شکست خوردند، همچنان که نظام جمهوری اسلامی با اقتدار آرمان ها و اهداف خود را دنبال می کند، البته تمام این ها نیاز به تبیین رسانه ها دارد همانطور که تاکنون نیز رسانه ها توانستند به خوبی از ارزش های انقلاب اسلامی حراست کنند.
وی ادامه داد: دنباله‌ روی از رهبری از جمله تلاش های نهادهای گفتمان ساز مثل بسیج است که رسانه ها نیز از این تلاش ها حمایت کامل دارند چون در دهکده جهانی، رسانه ها تعیین کننده هستند و رسانه‌های کشور ما نیز همواره در این خصوص تعیین کنندگی لازم را داشتند.
وی خاطرنشان کرد: برای محتوا سازی رسانه ها مهمترین و شاخص‌ترین موضوع توجه به فرمایشات رهبری و گام دوم انقلاب است تا محتوا سازی بر این اساس انجام شود.
وی ادامه داد: گذر از گردنه های پرخطر همچنان وجود دارد که قدرتمندانه از آن عبور می‌کنیم و در این راه رهبری حکیم انقلاب اسلامی تضمین پیروزی بوده و رسانه‌ها باید محتوای خود را بر این اساس تهیه و تبیین کنند که همواره رهبری انقلاب را به پیش برده است.
محمدی ادامه داد: از جنگ سخت گذر کردیم اما دشمنان این بار با جنگ نرم و در واقع با جنگ شناختی و ادراکی وارد شدند و تلاش می کنند اذهان و افکار جوانان را نشانه بروند، در واقع می خواهند هنجارها را ناهنجار و ناهنجارها را هنجار نشان دهند.
وی گفت: بر این اساس تمام رسانه‌ها اکنون باید در جهت بیانیه گام دوم انقلاب گام بردارند طوری که جوانان را بیشتر آماده کنند تا از تلاش دشمنان که سعی می کنند مسائل و حوادث انقلاب اسلامی را تحریف کنند با تبیین خود جلوگیری کنند.
وی تاکید کرد: مردم همواره شجاعانه و آگاهانه پشت سر مقام معظم رهبری هستند تا حرکت‌های مذبوحانه دشمنان را خنثی کنند.
معاون استاندار گفت: دشمن تلاش می‌کند نظام را ناکارآمد نشان دهد ولی رسانه‌ها همواره این تلاش دشمنان را ناکام گذاشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر