کد خبر: 1081743
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
نائب رئیس مجمع عالی بسیج آذربایجان شرقی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، مانیفست و متن راهبردی برای پیشرفت انقلاب اسلامی در تمامی حوزه ها است.

بیوک رییسی  در جمع بسیجیان تبریز، با تاکید بر اینکه پیام های راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: بر همگان فرض است که بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان متنی راهبردی و مانیفست انقلاب اسلامی در مسیر پیشرو مورد توجه نظری و عملی قرار دهند.

وی اظهار داشت: بیانیه گام دوم انقلاب برای نیروهای انقلاب هم نقش طریقت و هم نقش موضوعیت دارد و چرائی صدور این بیانیه برای دشمنان گمان های باطل و برای دوستان جمهوری اسلامی امیدوارانه است تا بدین وسیله نظام از چالش ها عبور کرده و به پیشرفت های خیره کننده دست یابد.

رییسی از رهبری به عنوان نعمت بزرگ خدا به جامعه بشری یاد و اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب نه تنها دغدغه کشور، بلکه دغدغه جهانی کردن انقلاب اسلامی را داشته و پیام های موردی ایشان به جامعه جهانی مدل حکومتی اسلامی و اخلاقی را ترسیم می کند.

وی پیام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را در سطوح سه گانه تبیین و خوانش متنی، چگونگی و راهکارهای تحقق سازی بیانیه و الزامات و ضرورت های کاربست بیانیه دانست.

رییسی ادامه داد : مقام رهبری در آغاز دهه پنجم حیات انقلاب اسلامی در سال ۹۷ با صدور بیانه گام دوم انقلاب، جهت ادامه این راه و روش به تبیین دستاوردهای شگرف چهار دهه گذشته پرداختند و توصیه های اساسی به منظور جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ ارائه فرمودند. 

وی با بیان اینکه بیانیه مزبور از لحاظ محتوا و قابلیت اجرائی، آنقدر پرمحتوا و گره گشاست که نشان از عمق دوراندیشی رهبری است، گفت: در واقع بیانیه گام دوم انقلاب مطلعی جدید خطاب به ملت ایران به ویژه جوانان، همانند منشوری برای دومین مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

رییسی، بیانیه گام دوم انقلاب را فصل جدید در حیات جمهوری اسلامی دانست و افزود: گام دوم، انقلاب را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی است، نزدیک خواهد کرد.

 رئیسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچون پدیده ای زنده و با اراده همواره دارای انعطاف و آماده تصحیح خطاهای خویش است، یادآور شد: اما این انقلاب تجدیدنظر پذیر و اهل انفعال نیست، بلکه مطابق فرمایش مقام معظم رهبری از نظریه های نظام انقلابی تا ابد دفاع می کند.

رئیس کارگروه اقتصادی و زیربنایی مجمع عالی بسیج سپاه عاشورا به اهمیت پروژه ها در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های بلندمدت اشاره کرد و گفت: پروژه ها عموما نسبت به واژه برنامه برای فعالیت های مجزاتر و یا محدودتر به کار می‌رود که شامل یک فعالیت یا مجموعه‌ای از فعالیت‌های تعریف شده نسبت به برنامه است و دارای هویت فیزیکی با موقعیت جغرافیایی خاص می باشد.

رییسی پروژه محوری را راه نجات کشور از دل برنامه ها دانست و افزود: مهمترین اهداف در شناسایی پروژه ها، درک شرایط موجود، پی بردن به مسائل و مشکلات، تعیین توانمندی ها، پی بردن به استعدادهاست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر