کد خبر: 1090236
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
مدیران قول‌های بدون عمل ندهند
رئیس دادگستری اهر بر ضرورت پرهیز از قول‌های کذایی و بدون عمل گفت: دیگر وقت شعار تمام شده و مردم از مسوولان عمل می‌خواهند و این امر نیز در خدمت صادقانه به مردم تجلی می‌یابد.

حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با قدردانی از فرماندار اهر در پیگیری امور انتخاب شهردار و تسریع پروسه اداری معرفی شهردار در کمترین زمان ممکن اظهار کرد: اعضای شورای شهر با  وحدت لازم برای پیشبرد اهداف شهرداری و بهبود مدیریت شهری تلاش مضاعف کنند.

وی بر استقلال مدیران ادارات و نهادها تاکید کرد و افزود: ملاک خدمت برای همه ما مردم هستند و رضایتمندی مردم معیار و رمز موفقیت ماست که ضرورت دارد،  ادارات با پرهیز از باند بازی در خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند. 

این مقام ارشد قضایی خطاب به اعضای شورای شهر متذکر شد: مردم انتظار خدمت و تلاش برای بهبود امور شهری دارند و باید به خاطر مردم با پرهیز از اختلافات، شهرداری را برای کمک به حل معضلات مهم  شهری که شهرداری با آن روبه‌رو است، یاری کنیم و دستگاه قضایی نیز در این زمینه کمک حال شهرداری و شورای شهر خواهد بود. 

نظری افزود: ظرفیت‌های ویژه‌ای در شهرستان وجود دارد که نیاز دارد این موارد به بالفعل  تبدیل شود و انتظار داریم شهردار جدید  با تجربیات ارزشمندی که در حوزه‌های مختلف دارد  با بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان در عمران و آبادانی شهر تلاش کند. 

وی در قسمت دیگری از سخنان خود خطاب به برخی مدیران  تملق و چاپلوسی را آفت جامعه برشمرد و گفت: از ادارات انتظار داریم  با تکیه بر توانمندی‌های مجموعه تحت امر، با استقلال در مدیریت و پرهیز از حواشی با برنامه‌های مناسب خدمت‌رسانی به مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر