کد خبر: 1090554
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
برنامه فرهنگی همخوانی سرود با صلابت «سلام فرمانده» با حضور چند هزار نفری جوانان، نوجوانان و کودکان به همراه والدین آنان در ورزشگاه میرصمدی شهرستان میانه برگزار شد.

فرمانده سپاه میانه در این مراسم گفت: مهدویت و نعمت ولایت؛ اختلاف ما با جهان استکبار است و اجرای این سرود، نمایش ولایت مداری و تبلور فرهنگ انتظار ملت ایران و ملت های ستمدیده جهان است.

حسین محمّدی؛ سرود سلام فرمانده را ادای احترام به امام زمان(عج)، نعمت ولایت و شهدا دانست و اظهار کرد: امروز سرود سلام فرمانده نه تنها در جای جای شهر و روستاهای ایران بر زبان ملت جاری است بلکه به یک سرود بین المللی تبدیل شده و با عبور از مرزهای جغرافیایی، غوغایی دیگر آفریده، و عشق و علاقه و محبت مردم جهان اسلام نسبت به ولایت و امام زمان(عج) را به نمایش گذاشته است.

وی اجرای سرود سلام فرمانده را یک کار فرهنگی عظیم برای نشان دادن ارادتمندی جوانان، نوجوانان و کودکان دهه  هشتادی و دهه نودی دانست و متذکر شد: این حماسه های حضور و همخوانی نشان می دهد که جوانان و نوجوانان ما چقدر تشنه فرهنگ ولایت و امام زمان خویشند و باید از این سرمایه های عظیم و دلهای پاک در برابر حملات شبانه روزی دشمن در فضای مجازی و سرمایه گذاری های ضد فرهنگی دشمن علیه آنان، مراقبت کرد.

فرمانده سپاه میانه اجرای چنین کارهای فرهنگی را مانعی بزرگ بر سر راه ایجاد شکاف بین جوانان و نوجوانان با نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: جوانان ما باید با فرهنگ شهید و شهادت آشنا باشند و فلسفه و آرمانهای انقلاب در بین آنان به درستی تبیین شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر