کد خبر: 1096096
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
فدراسیون فوتبال مذاکره با گزینه‌های ایرانی را تکذیب کرد
بازیکنان تیم ملی فوتبال از دراگان اسکوچیچ حمایت کردند.
شیوا نوروزی
به گزارش جوان آنلاین، برخلاف اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل جلسه ویژه جهت برکناری سرمربی تیم ملی فوتبال و انتخاب گزینه جدید، ملی پوشان در اقدامی مشترک با انتشار پستی در فضای مجازی بار دیگر خواستار ادامه حضور اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی شدند.

در این پیام آمده است: "ما اعضای تیم ملی جمهوری اسلامی ایران از تلاش‌ها و حمایت‌های مقامات دولت در راستای حمایت همه جانبه از تیم ملی تشکر می‌کنیم. اعلام می‌کنیم در شرایط فعلی فرد فرد بچه‌های تیم ملی، همدل و یکصدا در کنار کادرفنی تلاش خواهیم کرد تا در جام جهانی قطر دل مردم ایران را همچون گذشته شاد کنیم و به ما اعتماد کنید و تیم ملی را در این برهه حساس و کوتاه تا جام جهانی حمایت همه جانبه نمایید. ما بازیکنان از شما خواهش می‌کنیم چیزی رو تغییر ندین. همه چیز رو بزاریم واسه بعد از جام جهانی. "

سخنگوی فدراسیون فوتبال هم شایعه برکناری اسکوچیچ را تکذیب کرد. احسان اصولی با تاکید روی این موضوع اظهار داشت: " هر از چندگاهی شایعاتی به وجود می‌آید و فضای فوتبال، جامعه فوتبال و مردم را متشنج می‌کند. این خودش می‌تواند یکی از موضوعات مورد بحث باشد. بیش از اینکه ما باید پاسخگو باشیم، دوستانی که این خبر را گفتند باید نظرشان را بگویند. چهارشنبه صبح این موضع را اعلام کردم. نمی‌دانم بعد از ۲۴ ساعت چه اتفاقی افتاد که این شایعات مطرح شد. پنجشنبه هم که روز تعطیل ماست و اتفاق خاصی در فدراسیون رخ نمی‌دهد، اما ین روند سریالی شایعات باعث دغدغه شده است. "

عضو هیئت رئیسه با اشاره به نحوه انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی گفت: " در مورد بحث تصمیم‌گیری برای سرمربیان تیم‌های ملی قطعاً هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم‌گیری می‌کند. هیئت رئیسه هم برای رسیدن به این تصمیم سازوکار‌هایی مانند استفاده از نظر کمیته فنی و ... دارد. تا این لحظه که من صحبت می‌کنم هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی و هیچ مذاکره‌ای برای جانشین او انجام نشده است، ولی آن چیزی که برای ما دارای اهمیت است، به‌هرحال موضوع تیم ملی و گرفتن نتایج درخشان است و این یک اولویت برای ما به شمار می‌آید. در این مورد دیدگاه‌ها و نظرات فنی است که ما آن‌ها را می‌شناسیم. کمیته فنی و میرشاد ماجدی بحث فنی را شخصاً برعهده گرفته‌اند. نظرات و دیدگاه‌ها وجود دارد. به‌هرحال تیم ملی برای همه است. وزارت ورزش نیز ارتباطی دارد و بی‌ربط نیست و نظرات و دیدگاه‌هایی دارند. در این مورد دغدغه‌ها توسط فدراسیون فوتبال و سرپرست شنیده می‌شود، اما در نهایت در هیئت رئیسه باید جمع‌بندی کنیم. در مورد مجلس اصلاً صحبت نکردم. تصمیم را فدراسیون می‌گیرد. "

اصولی در گفتگو با برنامه "ورزشگاه" مذاکره با علی دایی و جواد نکونام را نیز رد کرد: "هیچ تصمیمی گرفته نشده و هیچ مذاکره‌ای با هیچ‌کس هم انجام نشده است. اصلاً ما تا این لحظه در مورد تغییر به جمع‌بندی نرسیدیم که درباره گزینه بخواهیم بحث کنیم. "
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار