کد خبر: 1123868
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، اصلا در نیمه اول فینال نتوانست انتظارات را برآورده کند.

عملکرد فوق العاده کیلیان امباپه در طول این دوره جام جهانی و به ثمر رساندن پنج گل باعث شده بود بسیاری او را شانس اول بردن جایزه بهترین بازیکن تورنمنت در کنار لیونل مسی بدانند. اما در نیمه اول دیدار فینال این آرژانتین بود که تسلط تمام و کمالی بر جریان مسابقه داشته و اجازه خلق حتی یک موقعیت گلزنی را نیز به ستاره های حریف نداد. در این میان امید هواداران تیم ملی فرانسه به درخشش و خلاقیت کیلیان امباپه بود، اما او نیز نتوانست کار خاصی روی دروازه حریف انجام دهد.

با تنها 11 لمس توپ، دو بار لو دادن توپ، یک خطا و بدون حتی یک ضربه به سمت دروازه تیم ملی آرژانتین، کیلیان امباپه رقابت شدیدی با دیگر ستاره های هجومی فرانسه برای انتخاب شدن به عنوان بدترین بازیکن زمین داشت. در نیمه ای که لیونل مسی در سمت دیگر هر چه دلش خواست انجام داد و موفق به گلزنی از روی نقطه پنالتی هم شد، کیلیان امباپه حرفی برای گفتن نداشت و ناکام محض بخش اول بازی لقب گرفت.

البته هنوز 45 دقیقه تا پایان بازی مانده و ممکن است این ستاره 24 ساله در نیمه دوم جریان بازی را عوض کند. کیلیان امباپه که در دوره قبلی ستاره فینال جام جهانی برابر تیم ملی کرواسی بود، مهم ترین امید فرانسوی ها برای بازگشت و جبران شکست 0-2 برابر آلبی سلسته خواهد بود.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار