کد خبر: 1123909
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
بعد از آن برتری تاریخی مقابل برزیل در جام جهانی ۱۹۸۶ برابر برزیل، ضربات پنالتی طعم خوشی برای فرانسه نداشته است.

تیم ملی فرانسه در شبی که به یکباره و از دقیقه ۸۰ به بعد متحول شده و نمایش درخشانی برابر آرژانتین داشت، در نهایت در ضربات پنالتی مغلوب آلبی سلسته شده و فرصت قهرمانی در جام جهانی و فتح ستاره سوم را از دست داد. هت تریک تاریخی و فراموش نشدنی کیلیان امباپه باعث شد در نهایت شاگردان دیدیه دشان کار را به تساوی بکشانند، اما در ضربات پنالتی عملکرد این تیم چندان خوب نبود و آن‌ها در نهایت به نایب قهرمانی رضایت دادند.

کینگزلی کوممان و اورلین شوآمنی، دو ستاره جوان تیم ملی فرانسه پنالتی خود را تقدیم امیلیانو مارتینز کردند و اگرچه کیلیان امباپه و کولو موآنی توانستند ضربات خود را تبدیل به گل کنند، اما در سوی مقابل ستاره‌های آرژانتین همگی ماموریت خود را به خوبی انجام دادند و تیم ملی فرانسه باز هم مغلوب شد.

در سال ۲۰۰۶ نیز این تیم در ضربات پنالتی در فینال مقابل تیم ملی ایتالیا شکست خورد و این دومین باخت آن‌ها در فینال مهم‌ترین تورنمنت ملی بود. آن شب فقط دیوید تزرگه پنالتی خود را به دیرک کوبید و فرانسه باخت، اما امشب دو نفر نتوانستند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و پس حداقل برای هواداران فرانسه شکست دیگر اتفاق عجیبی نبود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار