کد خبر: 1176584
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی رئیس‌جمهور فعلی را به دست عدالت خواهد سپرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین و نامزد فعلی جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا، در جمع هواداران خود در آلابامای آمریکا گفت که در صورت ریاست دوباره بر کاخ سفید در سال ۲۰۲۴، روز اول یک دادستان ویژه را منصوب خواهد کرد تا موارد احتمالی که «خانواده جنایتکار بایدن» انجام داده‌اند، را بررسی کند.

به گزارش آرتی، ترامپ در چهارماه گذشته سه مرتبه در جریان تحقیقات جنایی متهم شناخته شده است، او در یک مراسم که برای جمع‌آوری کمک مالی برای کمپین انتخاباتی‌اش برگزار شد، به هواداران خود گفت: «ما قصد داریم جو بایدن را در انتخابات ۲۰۲۴ از کاخ سفید بیرون کنیم، ما جنایتکاران و اراذل و اوباش را از تالار‌های قدرت در واشنگتن اخراج خواهیم کرد.»

ترامپ همچنین اعلام کرد که در روز اول ورودش به کاخ سفید دادستانی را منصوب می‌کند تا به تک تک موارد ادعا شده کنگره علیه خانواده بایدن رسیدگی کند. «رشوه گرفتن از چین و دیگر کشور‌هایی که به خزانه خانواده بایدن پول واریز کردند» از جمله مواردی بود که ترامپ برای بررسی مثال زد.

این اظهارات رئیس‌جمهور پیشین تنها یک روز پس از آن مطرح شد که او نسبت به برخی اتهامات اظهار بی‌گناهی کرد، به طور مثال «جک اسمیت» بازرس ویژه، به عنوان بخشی از تحقیقات درباره حمله به کنگره پس از انتخابات ۲۰۲۰ ترامپ را متهم به توطئه برای فریب دادن آمریکا دانست، که ترامپ خود را بی‌گناه معرفی کرد.

ترامپ ۷۷ ساله، همچنین مورد تحقیقات دیگری مبنی بر نگهداری عمدی اسناد طبقه‌بندی شده در املاک خود در فلوریداست و گفته می‌شود او از تلاش دولت برای بازیابی این اسناد ممناعت کرده است. «آلوین براگ» دادستان منطقه منهتن نیویورک، هم پرونده دیگری مرتبط با ترامپ دارد که او را متهم به کلاهبرداری مالی و جعل سوابق تجاری می‌داند. البته ترامپ تمامی این موارد را رد می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار