کد خبر: 1179401
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
امام جمعه موقت یزد گفت: ظالمان و جنایتکاران از سرگذشت ستمکاران و قلدران تاریخ درس عبرت بگیرند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های این هفته 27 مردادماه نماز جمعه مرکز استان، اظهار کرد: دشمنانی که با حملات تروریستی دست به اقدامات وحشیانه می‌زنند جواب ما این است که ما در راه خدا، پیروی اهل بیت (ع) هستیم و در مقابل ظلم و ستم می‌ایستیم و کرامت ما از ناحیه خداوند شهادت است. 

وی با بیان این‌که ظالمان و جنایتکاران از سرگذشت ستمکاران و قلدران تاریخ درس عبرت بگیرند، افزود: مردم ما هوشیار هستند و نشان دادند دارای اندیشه‌های حسینی و زینبی هستند وآن‌ها در مقابل همه فتنه‌ها همواره ایستاده اند و هوشیارهستند. 

امام جمعه موقت یزد در ادامه با بیان این‌که خانواده‌ها مواظب فرزندانتان در فضای مجازی باشیدو رصد کنید دشمنان چه افکاری را به جوانان القا می‌کنند، گفت: والدین مواظب باشید، برای برطرف کردن شبهات مطرح شده در فضای مجازی از افراد آگاه و دانا مشورت بگیرید و جوانان را در مجالس انسان‌های فهمیده و وعاظ توانمند شرکت دهید تا به شبهه پراکنی‌های دشمنان پاسخ آگاهانه ودرستی داده شود.

عضو فقهای شورای نگهبان ضمن گرامیداشت علامه مجلسی تصریح کرد: علامه مجلسی دارای کتاب‌های فراوانی در زمینه‌های گوناگون است و بدین لحاظ حق بزرگی بر گردن ما دارد.

آیت الله مدرسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که کتاب بحارالانوار علامه مجلسی بهترین مرجع و منبع برای تحقیق است، خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند توفیق بیشتر به دولتمردان بدهد تا با تدبیر و پشتکار مشکلات مردم را حل کنند و به مردم خدمات شایسته‌ای ارائه دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار