کد خبر: 1180175
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
مرز مهران این روز‌ها شاهد حضور پررنگ و پرشور زائران برای شرکت در مراسم اربعین است، در حالی هنوز ۱۶ روز به اربعین باقی مانده، ولی زائران خود را زودتر به پایانه مرزی مهران رسانده‌اند تا وارد کشور عراق شوند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، مرز مهران امروز میعادگاه زائرانی است که این مرز را برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین انتخاب کرده‌اند و بی‌قرار رسیدن به بین‌الحرمین هستند و در حالی که هنوز ۱۶ روز به اربعین باقی مانده، ولی زائران خود را زودتر به پایانه مرزی مهران رسانده‌اند تا وارد کشور عراق شوند.

زائرانی که با آرامش و طمانینه مثال‌زدنی در حال گذر از خروجی مرز مهران و ورود به کشور عراق هستند و آن چه در این مرز دیدنی است، بسیج تمامی امکانات دستگاه‌های متولی و مردم عزیز و میهمان‌نواز ایلام است که مرز مهران را به مرزی میهمان‌پذیر تبدیل کرده است.

زائران بسیاری خود را به مرز مهران رسانده اند تا در آرامش کامل و بدون کوچکترین مشکلی روانه کشور عراق شده و پس از زیارت عتبات عالیات و راهپیمایی اربعین به کشور بازگردند.

آنچه که در پایانه مهران قابل مشاهد است، تردد سریع و بدون مشکل زائران از گیت‌ها در مرز مهران است و پلیس گذرنامه نیز در کمتر از چند ثانیه گذرنامه زائران را بررسی و پس از آن زائران روانه آن سوی مرز می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار