کد خبر: 1183741
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از جابه‌جایی ۲۶۲ هزار و ۹۹۴ زائر اربعین حسینی از ابتدای عملیات پرواز‌های اربعین تا روز ۱۳ شهریور خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، جعفر یازرلو اظهارداشت: در بازه زمانی ۲۷ مرداد تا ۲۰ شهریور در مجموع ۵ هزار و ۱۳۱ مجوز برای عملیات پرواز‌های اربعین ۱۴۰۲ توسط سازمان هواپیمایی کشوری برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای آغاز عملیات پرواز‌های اربعین تعداد ۲۶۲ هزار و ۹۹۴ مسافر با هزار و ۳۶ پرواز جا‌به‌جا شدند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین به تعامل همه بخش‌های مرتبط در عملیات پرواز‌های اربعین با این سازمان اشاره کرد و گفت: در مرکز مدیریت و کنترل پرواز‌ها (OCC)، باوجود ظرفیت محدود در حمل ونقل هوایی محیطی فراهم آمده که با حضور نمایندگان تام الاختیار همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی، شرکت فرودگاه‌ها و شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) به صورت ۲۴ ساعته و لحظه‌ای عملیات پروازی پایش می‌شود.

یازرلو به تعامل و همکاری شرکت فرودگاه‌ها و شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) با سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی اشاره کرد و گفت: به منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم و همچنین افزایش ظرفیت و روان‌سازی پرواز‌های اربعین همکاری بی‌نظیری توسط بخش‌های مذکور به عمل آمد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هندلینگ در فرودگاه‌های کشور نیز با بسیج همه امکانات و نیروی انسانی با تجربه خود به پشتیبانی ۲۴ ساعته از پرواز‌ها پرداختند و با وجود محدودیت‌های موجود در حجم بالای پرواز‌ها عملکرد این شرکت‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای از لحاظ کمی و کیفی رشد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار