کد خبر: 1184286
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
عبدالکریم میر اسدی
مدتی است بحث عادی سازی روابط کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی که با هدف مشروعیت و رسمیت بخشیدن به موجودیت این رژیم خبیث است از سوی کشور‌های غربی بویژه آمریکا در جریان است. این روز‌ها کشور‌های مسلمان بویژه کشور عربستان و مقامات این کشور تحت فشار‌های شدید شیطان بزرگ آمریکا برای عادی سازی روابط و سازش با رژیم موقت صهیونیستی قرار دارند.

اختصاصی جوان آنلاین: مدتی است بحث عادی سازی روابط کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی که با هدف مشروعیت و رسمیت بخشیدن به موجودیت این رژیم خبیث است از سوی کشور‌های غربی بویژه آمریکا در جریان است. این روز‌ها کشور‌های مسلمان بویژه کشور عربستان و مقامات این کشور تحت فشار‌های شدید شیطان بزرگ آمریکا برای عادی سازی روابط و سازش با رژیم موقت صهیونیستی قرار دارند.


اگرچه برخی کشور‌های اسلامی و عربی تن به برقراری روابط با رژیم صهیونیستی داده اند، اما جایگاه و وزن سیاسی این کشور‌ها و سران آنان در جهان اسلام و نزد ا مت اسلامی چندان ارزش و اهمیتی ندارد.


دراین میان دو کشور ایران و عربستان به عنوان ملجاء و پشتیبان امت اسلام، وظیفه سنگینی در قبال تحولات و مسائل جهان اسلام دارند و هرگونه سستی و بی تفاوتی نسبت به مسائل جهان اسلام، بویژه مسئله فلسطین و قدس شریف از سوی این دو کشور مهم اسلامی بر سیاست، رفتار و کردار سایر کشور‌های اسلامی در قبال مسائل جهان اسلام تاثیر بسزایی خواهد گذاشت؛ لذا بی دلیل نیست که آمریکا و رژیم صهیونیستی با انتخاب دو راهبرد متفاوت در قبال ایران و عربستان به عنوان دو کشور مهم اسلامی با یکی از در صلح در آمده اند و با دیگری از سر جنگ و تحریم.


درحالی آمریکا خواستار عادی سازی روابط کشور‌های اسلامی با رژیم موقت صهیونیستی است که این رژیم به جنایات بی رحمانه خود علیه ملت مظلوم فلسطین ادامه می‌دهد و همچنان به توسعه شهرک‌های صهیونیست نشین در اراضی فلسطینی و تخریب و تصاحب خانه‌های برادران فلسطینی ما روی آورده است و تقریباً ملت فلسطین بطور میانگین هفته‌ای یک شهید را تقدیم آرمان‌های قدس شریف می‌کنند و در دفاع از اسلام و عزت مسلمین خم به ابرو نمی‌آورند.

 

خداوند متعال در قرآن کریم به پیامبر گرامی اسلام دستور داده است: «فَاستَقِم کَما اُمِرتَ وَ مَن تابَ مَعَک» (آیه۱۱۲سوره هود)

واضح است که این دستور خداوند در قرآن کریم مختص به زمان پیامبر گرامی اسلام نیست و دستور و تکلیف به همه مسلمانان و در همه زمان‌ها است.


طبق دستور خداوند در قرآن کریم، همه مسلمانان مامور به استقامت در برابر دشمنان اسلام و شدائد هستند. فلذا سران کشور‌های اسلامی باید در برابر خواسته‌های شیطانی دشمنان اسلام محکم بایستند و زیر بار خفت و خواری برقراری رابطه با رژیم موقت صهیونیستی نروند، چرا که این رژیم صهیونیستی است که برای کسب اعتبار و مشروعیت بخشیدن به موجودیت خبیث خود نیاز به برقراری روابط با کشور‌های اسلامی دارد. بدیهی است که کشور‌های اسلامی و بویژه کشوری مانند عربستان هیچ نیاز مادی و معنوی به برقراری روابط با رژیم صهیونیستی ندارند.


و، اما سخنی با مقامات عربستان بویژه ولیعهد این کشور:


آقای محمد بن سلمان!


کشور عربستان مفتخر به کلید داری کعبه مشرّفه است و جایگاه این کشور در جهان اسلام از اهمیت و ویژگی‌های بارزی برخورداراست.


مبادا پای صهیونیست‌ها و نوادگان قوم بنی قُریظه که با پیامبراسلام دائم در ستیز و عداوت بودند را به سرزمین مقدس وحی و بیت الله الحرام باز کنید که گناهی نابخشودنی در نزد خداوند و پیامبراکرم (ص) و باعث رنجش قلوب میلیارد‌ها مسلمان خواهد شد.
آقای محمد بن سلمان!
بدانید که عزت و اعتبار شما و همه سران کشور‌های اسلامی نزد امت مسلمان در گرو جهاد فی سبیل الله و مبارزه با دشمنان دین مبین اسلام و دفاع از مسلمانان مظلوم در سراسر گیتی است؛ و گرنه چه پادشاهان و حاکمانی که بر این سرزمین‌ها حکمرانی کرده اند و بر کوه و دشت و صحرا چه قصر‌ها که نساخته اند، و چه گنج‌های قارونی بسیاری که از آنان در دل خاک پنهان مانده است، اما از آن همه حشمت و بزرگی و جاه و جلال جزء مخروبه ای، نامی و نشانی از آنان باقی نمانده است. بدانید که تنها جهاد در راه دین خدا و توجه به امور مسلمین و رسیدگی به فریاد مظلومان است که نام و یاد انسان‌ها را به نیکی در تاریخ ثبت و ماندگارمی سازد.
آقای محمد بن سلمان!
درمقابل فشار‌ها و تهدیدات دشمنان امت اسلام به حکم قرآن کریم «فَاستَقِم کَما اُمِرتَ» استقامت کنید و محکم بایستید که چشمان زنان، مردان و کودکان فلسطینی به تصمیم فردای سران کشور‌های عربی و اسلامی در قبال رژیم موقت صهیونیستی است.


آقای محمد بن سلمان!


دیروز با چشمان خود دیدید که سربازان دشمن صهیونیستی ناموس مسلمین را در الخلیل و در مقابل چشمان جهانیان مورد تعرض و تجاوز قرار دادند آیا به نظر شما یک مسلمان با ایمان، غیرتمند و عرب، صلح با چنین دشمن خبیث و جنایتکاری را می‌پذیرد؟!


آقای محمد بن سلمان!


بدانید که صلح با دشمنی که خانه برادر تو را تصرف و ویران می‌کند و به ناموس او تجاوز می‌کند هیچ معنی، توجیه شرعی و عرفی ندارد و بدان که فردا نیز نویت خانه و ناموس ما و شما است. آگاه باشید که هرکس به فرمان خداوند و طبق دستور قرآن در مقابل فشار‌های دشمن استقامت بورزد رستگار و پیروز خواهد شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
0
0
استقامت تا پیروزی اسلام برکفر ان شاء الله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار