کد خبر: 1186431
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان:
رشیدی به ظرفیت دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تبیین آن دوران فرصتی برای تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت‌های بزرگ است.

به گزارش جوان از لرستان، محسن رشیدی، ظهر امروز در مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، گفت: دفاع مقدس ظرفیتی بود تا در سایه ولایت، رهبری، وحدت و همبستگی مردمی و اقتدار نیروهای مسلح شاهد شکوفایی در عرصه علم، فناوری، دانش‌پژوهش، استقلال فرهنگی، ارتقا معنویت و سبک زندگی اسلامی و انقلابی باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان افزود: دفاع مقدس جریان حیاتی را در فرهنگ مقاومت و پایداری در میان نسل حاضر نهادینه کرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و رهبری حکیمانه‌ حضرت امام خمینی(ره)، با لبیک به ندای (هل من ناصر ینصری) امام حسین(ع) تثبیت و صدور انقلاب اسلامی را به همراه داشت، گفت: در آن دوران فوران انقلاب، قدرت انقلاب و رهبری و خصوصیات ملت ایران توانست این تهدید بزرگ را به فرصت بزرگ تبدیل کند که این یکی از آن فصل‌های شورانگیز دفاع مقدس است.

رشیدی بیان کرد: تبیین آن دوران سراسر نور حماسه با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند گره‌گشای تحقق جامعه انسانی و الهی باشد.

وی در پایان بیان کرد: حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تبدیل تهدیدهای بزرگ به فرصت‌های بزرگ از دیگر ظرفیت های تبیین دوران دفاع مقدس است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار