کد خبر: 1186712
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
عطایی از برد شاگردانش مطمئن بود
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی هانگژو بعد از کسب دو برد برابر نپال و بحرین، در مرحله حذف تایلند را نیز شکست داد.
شیوا نوروزی

به گزارش خبرنگار اعزامی جوان آنلاین به هانگژو، سیدمحمد موسوی، امین اسماعیل نژاد، امیر حسین اسفندیار، محمد طاهر وادی و شهروز همایون فر منش به‌همراه محمد، ولی زاده ترکیب اولیه تیم ایران را تشکیل دادند. ست اول بازی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران تمام شد. در ست دوم شاگردان عطایی عملکرد بهتری داشتند و ۲۵ بر ۱۸ به برتری رسیدند. برتری ایران در ست سوم به اوج رسید و ملی پوشان ۲۵ بر ۱۶ کار را تمام کردند. پیروزی سه بر صفر ایران، تیم ما را به نیمه نهایی رقابت‌ها فرستاد.

پیش از این شاگردان عطایی نپال را سه بر صفر و بحرین را سه بر یک شکست داده بودند. دیدار نیمه نهایی سه شنبه برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال ایران به منظور حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک، چهارم مهرماه از هانگژو به ریودوزانیرو پرواز می‌کند.

اطمینان از برد

سرمربی تیم ملی از پیروزی شاگردانش مطمئن بود. بهروز عطایی پس از صعود تیم ملی والیبال به نیمه نهایی بازی‌های آسیایی گفت: "بازی بدی نبود. به هر حال فاصله والیبال ما با تایلند زیاد است و مطمئن بودیم که پیروز بازی می‌شویم. ولی به هر حال کادر فنی و بچه‌ها تدابیر کافی را اندیشدند و پیروز شدیم. "

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار