کد خبر: 1187732
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
منابع فلسطینی اعلام کردند که امروز بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست تحت حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی تعرض کرده و اقدامات تحریک‌آمیزی را در این مکان مقدس اسلامی صورت دادند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، امروز سه‌شنبه ۲۱۶ شهرک‌نشین صهیونیست تحت حمایت نظامیان اشغالگر صهیونیست، به مسجدالاقصی تعرض کردند.

طبق گزارش منابع فلسطینی، شهرک‌نشینان صهیونیست در دو موعد صبح و عصر امروز به مسجدالاقصی تعرض کردند و ضمن انجام اقدامات تحریک‌آمیز در محوطه این مکان مقدس اسلامی آئین‌های تلمودی را به اجرا درآوردند.

در پیشاپیش شهرک‌نشینان صهیونیستی که امروز به مسجدالاقصی تعرض کرند، «یهودا گلیک» عضو پیشین کنست رژیم صهیونیستی حضور داشت که در جمع صهیونیست‌ها سخنانی را درباره معبد ادعایی سلیمان نیز بیان کرد.

شهرک‌نشینان صهیونیست در تعرض امروز خود به قبله نخست مسلمانان، علاوه بر اجرای آئین‌های تلمودی، در دروازه‌های مسجدالاقصی در بوق دمیدند.

همزمان با تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی، نظامیان اشغالگر صهیونیست یکی از نگهبانان این مکان مقدس اسلامی و همچنین یکی از جوانان فلسطینی اهل شهرک سلوان را بازداشت کردند.

عصر دیروز نیز گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به قبرستان باب الرحمه در جوار مسجدالاقصی تعرض کردند و روی قبور درگذشتگان مسلمانان اقدام به رقص، پایکوبی و آوازخوانی کردند.

از سوی دیگر تعداد زیادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی یورش بردند و چندین گلوله گاز اشک‌آور را به سوی فلسطینیان پرتاب کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار