کد خبر: 1188309
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

مرد فریبکار که متهم است با وعده ازدواج زن جوان را فریب داده و با دسترسی به عکس‌های خصوصی وی با تهدید انتشار از او اخاذی کرده‌است، بازداشت شد.
سرهنگ سیدنظام موسی، رئیس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: چندی قبل زنی وارد پلیس فتا شهرستان اسلامشهر شد و علیه مردی فریبکار طرح شکایت کرد. او گفت مدتی قبل در اینستاگرام با مردی آشنا شدم که می‌گفت وضع مالی خوبی دارد. بعد از آن با آن مرد به صورت پیامکی در ارتباط بودم که گفت مجرد است و به دنبال همسری مناسب برای زندگی است. او عکس‌های زیادی از خودش برایم ارسال کرد که مشخص بود وضعیت مالی خیلی خوبی دارد، برای همین به حرف‌هایش اعتماد کرد. وقتی ا‌ز من خواست چند عکس خصوصی برایش ارسال کنم، قبول کردم. چند روزی که گذشت خواست از خودم فیلم خصوصی بگیرم و برایش ارسال کنم که قبول نکردم. هر چه اصرار کرد به حرفش توجه نکردم تا اینکه تهدید کرد اگر به حسابش پول واریز نکنم، عکس‌های خصوصی‌ام را منتشر می‌کند. چند بار برایش پول واریز کردم، اما او دست بردار نبود که تصمیم به شکایت گرفتم.
با مطرح شدن شکایت، مأموران پلیس با اطلاعاتی که زن جوان در اختیارشان گذاشت، موفق شدند متهم را شناسایی و بازداشت کنند. تحقیقات نشان داد متهم با استفاده از عکس‌های جعلی و مونتاژ کردن آن موفق به فریب شاکی شده‌است. او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد. تحقیقات بیشتر از وی جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار