کد خبر: 1190726
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
منابع خبری از حملات موشکی از لبنان به برخی نقاط در نزدیکی مواضع نظامیان صهیونیست در اراضی اشغالی شبعا و کفرشوبا خبر دادند.

به گزارش جوان آنلاين به نقل از مهر، درگیری در مرز میان لبنان و اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد و این بار اراضی اشغالی شبعا و کفرشوبا هدف حملات موشکی از لبنان شده است.

به گزارش المیادین، خبرنگار لبنان گزارش داد: چندین موشک در نزدیکی مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفرشوبا فرود آمد.

همچنین المیادین از سقوط دو موشک در شهرک صهیونیستی «افیفیم» خبر داد.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه بسطره واقع در مزارع شبعا در جنوب لبنان را گلوله باران کرد. علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی ۳ گلوله آتش‌زا را به سوی تپه‌های کفرشوبا پرتاب کرد. منطقه علما الشعب در جنوب لبنان نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی گلوله باران شد.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

همزمان شبکه الجزیره از حملات توپخانه اسرائیل به حومه شهرک الضهیره در مرز لبنان خبر داد و گزارش داد که سامانه گنبد آهنین در منطقه الجلیل فعال شده است.

بر اساس این گزارش، چندین موشک از سهل القلیله در جنوب لبنان به سمت الجلیل شلیک شده است. رژیم صهیونیستی در واکنش به این حملات چندین گلوله توپ شلیک کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار