کد خبر: 1197055
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۷
ابطحی:
دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین گفت: در نشست بررسی آخرین دستاوردهای طوفان الاقصی، آخرین وضعیت رژیم در حال فروپاشی صهیونیستی تشریح شد.

جوان آنلاین: جلسه کارگروه‌های اتاق وضعیت دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس روز دوشنبه ۱۵ آبان به میزبانی وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش مهر، در این مراسم که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس، سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس، نمایندگان ادوار مجلس و گروه‌های مردمی، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حقوقی برگزار شد، آخرین دستاوردهای طوفان الاقصی، آخرین وضعیت نظام در حال فروپاشی رژیم صهیونیستی تشریح شده و راهکارهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای و اقتصادی برای حمایت از عملیات طوفان الاقصی بررسی شد.

سید مجتبی ابطحی دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در خصوص این مراسم گفت: ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی در حمایت از آرمان‌های فلسطین داشته و همگام و همراه با امامین امت و انقلاب در تلاش بوده که در صحنه حمایت از فلسطین حرف اول را در جهان بزند.

وی ادامه داد: از روز شروع تجاوز وحشیانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی به غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی در بین همه اعضای جامعه و ملت ایران و حتی جناح‌هایی که دیدگاه متفاوت سیاسی دارند، موجی از عواطف و احساسات نسبت به ملت فلسطین برای تقابل با رژیم صهیونیستی شکل گرفت.

ابطحی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد متعددی در کشور داریم که در موضوع فلسطین متمرکز هستند که در این نشست اکثر تشکل‌ها و گروه‌های فعال و سازمان‌های مردم نهاد در این نشست حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در این مراسم گروه‌های مردمی، تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد حقوقی گزارشی از فعالیت‌های خود به وزیر کشور ارائه کرده و خواستار استفاده از ظرفیت وزارت کشور برای پیگیری موضوعات فلسطین شدند.

دبیرکل کنفرانس انتفاضه فلسطین مجلس اضافه کرد: امید است که با اقدامات مردمی بی نظیری صورت خواهد گرفت تا در این مرحله از جنگ به پیروزی نهایی برسیم.

گفتنی است در این مراسم محمد وحیدی وزیر کشور، خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران همچنین ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی به بیان ابعاد مختلف عملیات طوفان الاقصی و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پرداختند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار