کد خبر: 1199769
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۴:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به توقیف کشتی اسرائیلی از سوی انصارالله یمن
کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی شجاعت و غیرت نیرو‌های یمنی را ستودند و از تأثیر این حرکت در جنگ غزه گفتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

جوان آنلاین: ارتش یمن خبر داد که نیرو‌های آن‌ها با استفاده از یک بالگرد روی عرشه کشتی «گلکسی لیدر» اسرائیلی فرود آمده و کشتی را توقیف کرده‌اند. این کشتی که بر اساس گزارش‌ها متعلق به رامی اونگار یک تاجر صهیونیستی است، هنگام عبور از آب‌های نزدیک به شهر جده در عربستان سعودی از سوی نیرو‌های یمن توقیف شد. کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی شجاعت و غیرت نیرو‌های یمنی را ستودند و از تأثیر این حرکت در جنگ غزه گفتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

رضا امیدوار تجریشی:
جهان عرب اگر به اندازه یمن جیگر داشتند قطعاً شاهد فاجعه بیشتر نسل کشی در فلسطین نبودیم. ‎#غزه
علی پاکنژادیان:
دقیقاً اینجاست که نظریه صدور انقلاب اسلامی ایران در انتقال مفاهیم کاربردی‌اش به عنوان یک ایدئولوژی دینی قدرتمند، تأثیر خود را در دنیا به نمایش می‌گذارد. روشی که به ملت‌ها آموخت می‌توانند ایستادگی کنند، تسلیم نشوند و با قدرت از زیر بار ظلم استعمارگران نجات یابند! ‎#طوفان_الاقصی ‎#یمن
رسول صادقی:
دنیا با وجود برادران یمنی زیباست و زیباتر خواهد شد. خدا حافظ شما باشد. ‎#یمن_العزة
عبدالله گنجی:
یمنی‌ها کنترل کشتی گلگسی لیدر رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را به دست گرفتند. المیادین: «تعداد خدمه و سرنشینان کشتی اسرائیلی ۵۲ نفر است!» یمن توازن وحشت را به برتری احساس وحشت نزد صهیونیست‌ها تبدیل می‌کند. یمن متغیر خاص جنگ است.
محسن مقصودی:
یمن دوست داشتنی! در دنیایی که قواعد جنگل حکمفرماست و نهاد‌های بین‌المللی فقط تابع زر و زورند و در برابر اسرائیل خفه خون گرفتن حالا ‎یمن و مقاومت با همان زبان زور با اسرائیل صحبت می‌کنند؛ تنها زبانی که آن‌ها و حامیانشان می‌فهمند. دستورالعمل کشتیرانی در دریای سرخ منتشر شد.
کاربری با نام «گلام»:
همونطوری که پرچم فلسطین روی کشتی اسقاطیلی بالا رفت، یه روزی هم پرچم فلسطین روی سرزمین‌های اشغال شده بالا میره و این روز دور نیست و پرچم یمن که نقش ویژه‌ای در این اتفاق خواهد داشت. ‎#هدایتگرترین_ پرچم
محمد پناهی:
وقتی امیدت به خدا باشه خدا هم امیدت رو ناامید نمیکنه و بهت قدرت می‌بخشه. این رو واقعاً میشه تو موضوع یمن و کشتی اسقاطیلی دید.
عصمت نجاری:
در تاریخ بنویسید که ۱۵ کشور عربی به نیابت از اسرائیل به یمن حمله کردند. و، اما یمن به نیابت از کل عرب به اسرائیل حمله کرد. ‎#طوفان_ الاقصی
کاربری با نام «بانوی یاس»:
‏و این آغاز کار است! علی برکت الله. تا حرکت نوینِ اسرائیل سوزِ دیگر، بدرود! ‎#عزیز_ یا_ یمن
سیدنظام‌الدین موسوی:
اصلاً بلوغ استراتژیک جبهه مقاومت همین است که چوب تهدید را در لبنان بلند می‌کند، اما آن را در یمن بر سر رژیم صهیونیستی فرو می‌آورد. جبهه مقاومت شجاعت اقدام دارد، اما هیجانی و غریزی و در پازل دشمن حرکت نمی‌کند. فلذاست که دشمن صهیونیستی، در شمال منتظر حمله است، اما از جنوب می‌خورد!
الیاس توکلی:
یمنی‌ها وقتی کشتی رژیم صهیونیستی رو توقیف میکنن، پرچم یمن رو کنار پرچم فلسطین روی کشتی به اهتزاز در میارن! دقت کنید اینا همون پا برهنه‌هایی هستن که با دستای خالی با سعودی و ائتلافش جنگیدن و پیروز شدن!
کاربری با نام «آدم»:
قشنگی ماجرای تهدید و توقیف کشتی‌های اسرائیل اونجاس که حدود هشت سال پیش بن‌سلمان با پشتوانه امریکا و کمک‌های مالی و تسلیحاتی یه گله کشور غربی و عربی گفت دو هفته‌ای کار انصارالله یمن رو تموم میکنه، اما یمن هشت سال جلوی نصف دنیا وایساد و حالا اینجوری دهن اسرائیل رو سرویس کرده.
محمدرضا سالک رحیمی:
اینجا یمن است، شیرمردانی از نسل اویس قرنی! همان که پیامبر (ص) از او به عنوان استشمام بوی بهشت یاد کردند، چراکه شیرمردان یمن دروازه‌های جهنم این عالم را به‌زودی خواهند بست! یمن بنا به روایات نقش مهمی ان‌شاءالله در جغرافیای الهی ظهور دارد! ‎#یمن_العزة

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار