کد خبر: 1200233
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی مارون به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین
بسیج، عبارت است از مجموعه‌ای که در آن، پاکترین انسانها، فداکارترین و آماده‌به‌کارترین جوانان کشور، در راه اهداف عالی این ملت و برای به کمال رساندن و به خوشبختی نائل کردنِ این کشور، جمع شده‌اند.   مقام معظم رهبری( حفظه الله)

 پنجم آذرماه ۱۳۵۸، سالروز تشکیل بسیج مستضعفين یک ابتکار و دور اندیشی بی بدیل از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب بود که مبتنی بر اندیشه انقلاب و اسلام شکل گرفت و می توان آنرا از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار آورد.

 

 همه ما امروز می توانیم ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی را در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در دوران سازندگی و پس از پایان جنگ در تمامی عرصه ها مشاهده کنیم.

 

بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

 

فرزندان برومند ایران اسلامی در پتروشیمی مارون؛ با سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر اندیشه های بسیج وارانه؛ پای تولید و سربلندی سرزمینی که یادآور و یادگار دلاوری ها و غیرتمندی های جان برکفان و از جان گذشتگان است؛ ایستاده اند.

 

هفته بسیج را به مردم شریف ایران و تمامی همکاران غیرتمندم و فعالان عرصه انرژی ایران تبریک عرض می کنم و از خداوند منان خواهان شکوفایی بیش از پیش درخت تنومند بسیج هستم.

 

امین امرائی

مدیرعامل پتروشیمی مارون

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار