کد خبر: 1200771
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
بخش اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران و مدال‌آوران، خطاب قرار دادن مسئولان ورزش کشور برای رسیدگی به مشکلات ورزشکاران و رفع معضلات آن‌ها بود. حرف‌هایی که نیاز به تکرار و تأیید از سوی مسئولان ندارد، بلکه باید به آن‌ها عمل شود.
فریدون حسن

بخش اصلی فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با ورزشکاران و مدال‌آوران، خطاب قرار دادن مسئولان ورزش کشور برای رسیدگی به مشکلات ورزشکاران و رفع معضلات آن‌ها بود. حرف‌هایی که نیاز به تکرار و تأیید از سوی مسئولان ندارد، بلکه باید به آن‌ها عمل شود.


رهبر انقلاب به‌طور واضح مسئولان ورزش را مخاطب قرار دادند و فرمودند: «اتخاذ تدابیر درست در انتخاب مربی و ترکیب تیم‌های ملی و مراقبت از بروز آفاتی نظیر فساد اقتصادی، تشکیل مافیای داخلی و مشکلات اخلاقی از وظایف مسئولان ورزش کشور است.»


حالا اتفاق جالبی رخ داده است، اتفاقی که البته می‌شد آن را پیش‌بینی کرد و آن اینکه آقایان مسئول و کت‌و‌شلوارپوش ورزش کشور از روز چهارشنبه با ادعای زیاد حرف‌های رهبر معظم انقلاب را با «به‌به» و «چه‌چه» فراوان تکرار می‌کنند. اصلاً جای تعجب هم ندارد اگر در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد انواع و اقسام سمینار‌ها و سمپزیم‌ها و میزگرد‌ها برای تبیین فرمایشات رهبر و حتی تشکیل ستاد‌های من‌درآوردی برای پیگیری دستورات اجرا نشده ایشان باشیم.

آقای مسئول! شما مخاطب رهبر بودید


اینگونه است که هیچ رشدی حاصل نخواهد شد. آقایان مسئول به جای اینکه کار کنند و مطیع دستورات باشند در حال مجیزگویی‌های بی‌فایده هستند. به جای اینکه حتی درصدی از نگرانی‌های رهبر انقلاب درخصوص قوی شدن ورزش کشور را برطرف کنند، تنها با هزار ادا و اصول از «ایران قوی و ورزش قوی» حرف می‌زنند. برخی هم که فضا را مناسب دیده‌اند با سوء‌استفاده از تذکرات ایشان به‌دنبال تلافی کردن ضرباتی هستند که از مخالفانشان خورده‌اند. اینکه ورزشکاران جملات و فرمایشات رهبر انقلاب را تکرار کنند و از نگاه تیزبین ایشان نسبت به امر ورزش کشور خوشحال باشند جای تعجب ندارد. آن‌ها فرصتی پیدا کرده بودند تا درد‌ها و مشکلات خودشان را بازگو کنند که از این فرصت به بهترین شکل هم استفاده کردند، اما آقای مسئول، جناب وزیر ورزش و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی به جای مجیزگویی و زدن حرف‌های قلمبه و سلمبه به این فکر کنید که با گذشت نزدیک به یک هفته از این دیدار چه کاری برای عملیاتی شدن دستورات مقام معظم رهبری در حوزه کاری خودتان انجام داده‌اید؟!


دستورات ایشان باید اجرایی شود، نه اینکه فقط دهان به دهان بچرخد و هر کدام از آقایان آن بخشی را که می‌پسندد بزرگ‌نمایی کند. مبارزه با فساد، مافیای داخلی و مشکلات اخلاقی وظیفه مسئولان ورزش است. این مطالبه رهبر انقلاب و مردم و علاقه‌مندان به ورزش کشور است، مطالبه‌ای که به‌طور حتم با حرف زدن و ژست گرفتن شما در مقابل دوربین‌ها و مجیزگویی‌هایتان قطعاً مانند بسیاری از مطالبات دیگر رهبری و مردم محقق نخواهد نشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار