کد خبر: 1201458
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
دوشنبه، وزیر ورزش و جوانان روز پرکاری را داشت و چهار حکم سرپرستی را امضا و تکلیف فدراسیون‌های سوارکاری، دوومیدانی، انجمن‌های ورزشی و همچنین دفتر هماهنگی امور استان‌ها را تا حدودی مشخص کرد، اما برخلاف انتظار خبری از زدن حکم سرپرستی برای فدراسیون والیبال نبود.
دنیا حیدری

جوان آنلاین: کمتر از دو هفته از پایان دوره ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال می‌گذرد، اما هنوز خبری از انتخاب سرپرست یا مشخص شدن تاریخ برگزاری مجمع این فدراسیون نیست، آن‌هم در شرایطی که والیبال ایران روز‌های سختی را سپری می‌کند. بازی‌های ضعیف چند ماه اخیر از یک‌سو، پایان دوره مدیریت داورزنی از سوی دیگر و بلاتکلیفی نیمکت تیم ملی درست مانند صندلی مدیریتی فدراسیون، اوضاع والیبال ایران را به شدت پیچیده کرده است. با وجود این به نظر می‌رسد که فدراسیون والیبال در اولویت‌های وزیر ورزش نیست.
دوشنبه، وزیر ورزش و جوانان روز پرکاری را داشت و چهار حکم سرپرستی را امضا و تکلیف فدراسیون‌های سوارکاری، دوومیدانی، انجمن‌های ورزشی و همچنین دفتر هماهنگی امور استان‌ها را تا حدودی مشخص کرد، اما برخلاف انتظار خبری از زدن حکم سرپرستی برای فدراسیون والیبال نبود. حال آنکه با توجه به حساسیت‌های موجود، بی‌تردید روشن شدن تکلیف فدراسیون والیبال یکی از امور واجبی است که وزیر ورزش باید در کمترین زمان ممکن به آن بپردازد، چراکه تیم ملی والیبال ایران برای صعود به المپیک کار بسیار سختی پیش‌رو دارد و بلاتکلیفی و تعلل در انتخاب سرپرست یا رئیس فدراسیون و همچنین سرمربی می‌تواند دشواری مسیر صعود به المپیک را دشوارتر کند.
لیگ ملت‌های والیبال (۲۰۲۴) تنها فرصت ایران برای حضور در بین مسافران پاریس است، اما آیا با شرایط موجود می‌توان امیدوار به موفقیت در این راه سخت و دشوار بود؟
قبل از پایان دوره داورزنی صحبت از مذاکره با مربیانی، چون بلیجینی، هاینن، پیاتزا، الکنو، پیمان اکبری و سعید معروف بود. حالا، اما خبر‌هایی از توافق بلیجینی با بلغارستان به گوش می‌رسد و این یعنی دایره انتخاب‌های فدراسیون محدودتر از قبل شده است. اما شاید این مسئله چندان اهمیتی برای آقایان مسئول ندارد که هنوز درصدد روشن کردن تکلیف فدراسیون والیبال برنیامده‌اند! این در حالی است که صعود به المپیک در گرو انتخاب یک مربی کاربلد است، اما لازمه انتخاب سرمربی، مشخص شدن وضعیت فدراسیونی است که چیزی حدود ۱۰ روز از پایان دوران خدمت رئیس آن می‌گذرد و در طول این مدت وزارت ورزش نه قدمی در راستای انتخاب سرپرست برداشته و نه مجوز برگزاری مجمع فوق‌العاده را داده است. این در حالی است که قبل از پایان دوران داورزنی، تاریخ مجمع فوق‌العاده برای انتخاب سرپرست از سوی فدراسیون اعلام شد، اما وزرات ورزش سریعاً توسط پولادگر آن را رد کرد. تصمیمی که نشان می‌داد وزارت ورزش علاقه‌ای ندارد که سرپرست فدراسیون از سوی مجمع انتخاب شود، اما اینکه چرا با وجود حساسیت‌های مشهود و شرایط خاص والیبال، وزارت هنوز قدمی در راستای روشن شدن تکلیف این فدراسیون برنداشته است، جای سؤال و البته تعجب دارد. اما مسئله اینجاست که زمان در حال گذر است و دود این تعلل‌ها بی‌تردید به چشم تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت!

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار