کد خبر: 1202570
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
رئیس ستاد مرکزی انتفاضه:

جوان آنلاین: رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با بیان اینکه، حماس مکتبی فکری است که با بمب و موشک از بین نمی‌رود، گفت: غربی‌های مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی در دو ماه گذشته روزه سکوت گرفته‌اند و فقط اهداف پلید خود را در جنگ غزه دنبال می‌کنند.
به گزارش سپاه نیوز رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در چهارمین جلسه فوق‌العاده این ستاد افزود: همه ما شاهد هستیم که غربی‌های مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی در دو ماه گذشته روزه سکوت گرفته‌اند و فقط اهداف پلید خود را دنبال می‌کنند، شکست طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی تاریخی و بی‌سابقه بود و هیچ‌گاه قابل ترمیم نیست.
وی با اشاره به اینکه صهیونیست‌ها درصدد بودند که با بمباران غزه مردم این منطقه را به زور از سرزمین مادری خود به صحرای سینا برانند و مردم کرانه باختری را نیز به اردن بفرستند، خاطرنشان کرد: این طرح صهیونیست‌ها با مقاومت مردم فلسطین با شکست مواجه شد، همچنین آزادی کسانی که در طوفان‌الاقصی به اسارت درآمدند نیز از اهداف صهیونیست‌ها بود که دیدیم با هوشمندی جریان مقاومت یک اسیر بدون اراده حماس آزاد نشد.
شریف اظهار داشت: رفتار هوشمندانه و خردمندانه جریان مقاومت در تبادل اسرا و ضربات به ارتش رژیم صهیونیستی بیانگر این بود که جریان مقاومت از همه جوانب طوفان‌الاقصی را پیش بینی کرده بودند، صهیونیست‌ها نتوانستند به پشتوانه توان نظامی خود اسرای صهیونیست را آزاد کنند. همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که می‌خواهد بیمارستان شفا را به عنوان مرکز فرماندهی حماس تصرف و حماس را نابود کند، اما با دروغ بودن این ادعا تمام دنیا پی برد که رژیم صهیونیستی تا چه میزان در حوزه اطلاعاتی ضعیف است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار