کد خبر: 1203427
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
دفتر نخست وزیر اشغالگران قدس امروز از رایزنی تلفنی «نتانیاهو» با «پوتین» خبر داد و اعلام کرد که در این گفتگو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از مسکو به‌دلیل همکاری با تهران انتقاد کرده است.

جوان آنلاین: دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی (PMO) امروز یکشنبه از گفتگوی همراه با عصبانیت بنیامین نتانیاهو با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه خبر داد.

به گزارش مهر، دفتر نتانیاهو در این خصوص اعلام کرد: نخست وزیر در تماسی با رییس جمهور روسیه انتقاد شدید خود را از همکاری خطرناک مسکو و تهران ابراز کرد!

به گزارش آی ۲۴، نتانیاهو در گفتگوی تلفنی با پوتین از گسترش همکاری‌های مسکو با تهران انتقاد و ادعا کرد که این همکاری خطرناک است!

گزارش این رسانه در این خصوص اضافه می‌کند که نتانیاهو همچنین نارضایتی خود را از مواضع روسیه علیه رژیم اشغالگر قدس به ویژه به دلیل موضع گیری نماینده مسکو در سازمان ملل و سایر نشست‌ها ابراز داشت.

این در حالیست که حضور هیات حماس در مسکو و دیدار سران مقاومت فلسطین با مقامات روسیه بعد از اجرای عملیات طوفان الاقصی نیز بر تشدید تنش‌ها بین مسکو و تل آویو افزوده است.

نتانیاهو در این رایزنی مدعی شد: هر کشوری که در معرض حمله تروریستی همانند آن‌چه برای اسراییل اتفاق افتاد قرار می‌گرفت، همان کاری را می‌کرد که اسراییل می‌کند!

وی در ادامه از تلاش‌های روسیه برای آزادی چند صهیونیست تقدیر کرد و از پوتین خواست تا به صلیب سرخ جهانی برای دیدار با اسرای نزد حماس فشار بیاورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار