کد خبر: 1204717
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
شاخص بورس تهران اولین روز کاری پس از تعطیلات را با قدرت شروع کرد و توانست به راحتی با افزایش بیش از ۳۵ هزار و ۸۲۷ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی برسد.
جواد عسکر

جوان آنلاین: شاخص بورس تهران اولین روز کاری پس از تعطیلات را با قدرت سمت خریداران شروع کرد و توانست به راحتی با افزایش بیش از ۳۵ هزار و ۸۲۷ واحدی به رقم ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار واحدی برسد.
از نکات مهم امروز افزایش ارزش معاملات روزانه بورس به بیش از ۲۳ هزار و ۳۸۷ میلیارد تومان است که رقم چشمگیری بود و از دید سهامداران نکته مثبتی ارزیابی می‌شود. افزایش ۴ برابری ارزش معاملات نسبت به روز‌های هفته‌های گذشته می‌تواند نویدبخش ادامه دار بودن روند رشد نماد‌ها باشد.
در این میان نماد‌های فولادی و فلزی و بانکی نقش بسزایی در رشد شاخص بورس داشتند.
به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۳۵۸۲۷ واحد رشد به ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۶۵۱ واحد و ارزش روز بازار به ۷ هزار و ۶۶۷ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۷۵۲۷ واحد رشد به ۴۶۳ هزار و ۸۴۰ واحد رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۸۴۵۸ واحد صعود به ۷۶۴ هزار و ۶۱۹ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۴۷۸۹ واحد صعود به ۴۳۲ هزار و ۹۷۴ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۴۵۸۷۷ واحد رشد به ۲ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۴۷۶ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۳۳۱۶۸ واحد رشد به یک میلیون و ۶۷۵ هزار و ۴۰۴ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۱۳۶۲ واحد صعود به رقم ۴ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۱۱۳ واحد رسید.
نماد فولاد، فملی، فارس، تاپیکو، وبملت، شستا، رمپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و کگل و وآتی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس داشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۲۴۶.۸۶ واحد رشد به رقم ۲۶ هزار و ۶۴۰ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۰ میلیارد و ۴۱۶ میلیون برگ سهم در قالب ۲۸۳ هزار و ۶۸۱ فقره به ارزش ۲۵۴ هزار و ۲۶۴ میلیارد تومان با مجموع اوراق بدهی دولت داد و ستد کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار