کد خبر: 1207562
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
در هفته گرامیداشت مقام زن انجام شد ؛
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی از برگزاری تور صنعتی و بازدید مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و بانوان مشاور دستگاههای اجرایی استان خراسان رضوی از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی توس ، خبر داد.
فریبا کیانی

جعفر فرشچی طوسیدر حاشیه این مراسم ، اظهار داشت : این تور صنعتی به مناسب ایام ولادت با سعادت دخت مکرم نبی اسلام حضرت فاطمه (س) و نیز هفته گرامیداشت مقام مادر و زن با هدف فرهنگسازی رشد تولید در قالب تورهای صنعتی راهیان پیشرفت در جهت آشنایی بانوان دستگاههای اجرایی با تولیدات بومی استان خراسان رضوی و به منظور تبادل تجربیات و آشنایی با بهره وری واحدهای صنعتی موفق برگزار شد.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی ، گفت : در این تور صنعتی که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی برگزار و جمعی از مشاوران بانوان دستگاههای اجرایی استان نیز حضور داشتند.

درحاشیه این بازدید "شیوا خوش‌نسب" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی ، با عنوان اینکه توجه ویژه به واحدهای صنعتی بخصوص بانوان کار آفرین از اصول سیاست های اقتصاد مقاومتی میباشد ، افزود: توسعه همه جانبه و خودکفایی نیازمند حضور زنان است و امیدواریم با بسترسازی مناسب زمینه تاثیرگذاری و نقش آفرینی زنان در رشد و توسعه استان را بیش از پیش شاهد باشیم.

خوش‌نسب با اشاره به ضرورت ایجاد ارتباط مستمر و پایدار بین صنعت و مشاورین بانوان و خانواده ؛ تصریح کرد : برگزاری این تورهای صنعتی موجب افزایش سطح آگاهی بانوان و آشنایی آنان با مشاغل مختلف و فرآیند تولید یک کالا و رفع موانع صنایع در ادارات تاثیر بسیاری خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی در حمایت از مشارکت و نقش آفرینی زنان درعرصه های مختلف اشتغالزایی و رشد تولید استان ، ادامه داد: در این تور صنعتی بانوان از دو واحد تولیدی لیمون چینی آراد تولید کننده انواع ظروف چینی آشپزخانه ، نیسان شرق تولید کننده انواع نوشیدنی های گازدار و بدون گاز بازدید نمودند.

فرشچی ضمن تأکید بر اینکه فرهنگ سازی کار و تولید بایستی از بانوان و خانواده شروع شود ، افزود : با برگزاری اینگونه تورهای صنعتی در قالب راهیان پیشرفت ، بانوان و خانواده ها نه تنها با فضای محیط کسب و کار آشنایی پیدا میکنند بلکه در آینده در انتخاب شغل و ایجاد کار آفرینی موثر خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار