کد خبر: 1207912
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان که نیم‌فصل نخست را با کسب عنوان قهرمانی به پایان بردند، عصر امروز میهمان هورسان رامسر تیم دوم جدول هستند.
شمیم رضوان

جوان آنلاین: دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان ایران در حالی عصر امروز به‌طور همزمان ساعت ۱۶ در شهر‌های گنبد، اسلامشهر، مشهد، رامسر، یزد، اردکان و ارومیه برگزار می‌شود که با توجه به استعفای چند مربی، چهار تیم با تغییر و تحول رقابت‌های این فصل را پیگیری می‌کنند. شاگردان بهروز عطایی در فولاد سیرجان که نیم‌فصل نخست را با کسب عنوان قهرمانی به پایان بردند، عصر امروز میهمان هورسان رامسر تیم دوم جدول هستند. تیمی که مترصد فرصتی برای به زیر کشیدن فولاد سیرجان و صدرنشینی در لیگ است، اما شاگردان عطایی حتی در صورت قبول شکست مقابل هورسان نیز جایگاه خود را از دست نمی‌دهند.
با این وجود بی‌شک فولاد به دنبال شروع مقتدرانه دور برگشت است و این می‌تواند نوید یک بازی جذاب در رامسر را بدهد. مدافع عنوان قهرمانی کار خود را در دور برگشت در دیداری خانگی و مصاف با سایپا آغاز می‌کند. تیمی که به دلیل کسب نتایج ضعیف و حضور در رده پنجم، دستخوش تغییرات و سکان هدایت آن به محمدرضا تندروان سپرده شد. مربی که نخستین آزمون او رویارویی با سایپای قعرنشین است.
در ادامه ایفاسرام اردکان رده سومی به واسطه هم‌امتیاز بودن با پاس گرگان (رده چهارم) در مصافی خارج از خانه با شهرداری گنبد دیدار می‌کند. تیمی که بیخ گوش سایپا و در رده سیزدهم قرار دارد. چادرملو اردکان که در نخستین حضور خود در لیگ برتر مردان با کسب ۲۱ امتیاز از هفت برد عملکرد نسبتاً خوبی داشته امروز میزبان پیکان تهران است. همچنین شهرداری ارومیه که در سالن غدیر میزبان گیتی‌پسند اصفهان است، هر پنج بازی قبلی خود را با شکست به پایان برده و در حسرت برد است. در ادامه مس رفسنجان به میهمانی طبیعت می‌رود و دست‌آخر نیز نیکان الکترونیک خراسان از پاس گرگان پذیرایی می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار