کد خبر: 1208390
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مردم در سراسر ایران از جمله رشت، ایلام، اراک، کرج و بوشهر حمله تروریستی کرمان را محکوم کردند.

جوان آنلاین: امروز همزمان با تشییع شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در کرمان، مردم در سراسر ایران از جمله رشت، ایلام، اراک، کرج و بوشهر با راهپیمایی بعد از نماز جمعه، حمله تروریستی کرمان را محکوم کردند.

تهران

به گزارش فارس، اجتماع عظیم و راهپیمایی مردمی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان و زائران مزار سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی، پس از اقامه نماز جمعه، با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور و مسؤولان در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد. 

البرز

راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی کرمان در مرکز استان البرز و با حضور مردم شهید پرور و انقلابی استان پس از اقامه نماز جمعه و همراه با نمازگزاران برگزار شد. مسیر راهپیمایی از مبدا مصلی بزرگ کرج آغاز شد و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) ادامه داشت.

چهارمحال و بختیاری

مردم شهرکرد امروز پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

در این راهپیمایی مردم با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی خواستار انتقامی سخت از عاملان این حادثه تروریستی شدند.

در این مراسم مردم با سردادن شعارهایی مانند نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از عاملان این حرکت تروریستی اعلام کردند.


شهرکردی ها نفرت و انزجار خود را از عاملان این حرکت تروریستی اعلام کردند

هرمزگان 

اهالی مرکز هرمزگان و در جوار آبهای خلیج فارس پس از برگزاری مراسم نماز جمعه امروز، جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند.

مردم هرمزگان در شهرهای مختلف نیز امروز پس از برگزاری نماز جمعه، جنایت تروریستی کرمان را محکوم و با مردم دیار کریمان ابراز همدردی کردند. شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز همچنین خواستار انتقام سخت از عاملان و بانیان این جنایت تروریستی شدند.

شعارهایی همچون وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، مرگ بر منافق و مرگ بر آمریکا و اسراییل از شعارهای غالب در این راهپیمایی ها بود.

مردم هرمزگان اشتراکات فرهنگی فراوانی با مردم استان کرمان دارند و لذا شریک غم مردم این استان در جنایت تروریستی روز 13 دی ماه بر مزار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

خراسان رضوی

در مشهد هم راهپیمایی محکومیت و اعلام انزجار از اقدام تروریستی کرمان و شهادت مظلومانه جمع زیادی از هموطنان عزیزمان، امروز جمعه ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲، پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد. این راهپیمایی از باب‌الجواد حرم مطهر رضوی به سمت چهارراه خسروی و تا چهارراه شهدا برگزار شد.


مشهدی‌ها هم عزادار شهدای کرمان هستند

آذربایجان غربی

در آذربایجان غربی ساعتی پیش راهپیمایی محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در ارومیه آغاز شد. نمازگزاران بعد از اقامه نمازجمعه شهرستان ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، از مصلی امام خمینی (ره) به راه افتادند.  مسیر این راهپیمایی از مصلی امام خمینی (ره) ارومیه تا خیابان شهید نوری (گلدیس سابق) است. 

خراسان جنوبی

امروز بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه مردم مرکز خراسان جنوبی از مصلی و مسجدجامع المهدی(عج) به سمت میدان نماز راهپیمایی کردند و اقدام تروریستی کرمان را محکوم کردند. این مراسم که به صورت همزمان با سراسر کشور بود بعد از اقامه نماز جمعه مردم سربیشه، درمیان، زیرکوه، نهبندان، قاینات، طبس، سرایان، بشرویه، فردوس و قاینات نیز به میدان انزجاز از این حادثه تروریستی آمدند و این جنایت را محکوم کردند.

همچنین راهپیمایان با حمل پلاکاردهایی علاوه بر اعلام انزجاز خویش از این حادثه و محکومیت این اقدام تروریستی به همه جنایت کاران و دشمنان انقلاب اسلامی ایران اعلام کردند که تا پای جان پای نظام و رهبری هستند و راه شهیدانی چون شهید سردار قاسمی را  پر رهروتر از قبل ادامه می دهند.

سیستان و بلوچستان

مردم زابل بعد از نماز جمعه در محکومیت حادثه تروریستی کرمان تجمع کرده و خشم و انزجار خود را از استکبار و ایادی آن ابراز کردند.

قم

راهپیمایی امروز مردم قم از مصلای قدس تا میدان جانبازان به منظور اعلام انزجار از جنایات استکبار جهانی و دست‌پرورده‌های آنان با حضور اقشار و سنین مختلف برپا شد.

 قمی‌ها در این راهپیمایی با سردادن شعار استکبارستیزانه برخورد قاطع با عوامل آشکار و پنهان دخیل در حادثه تروریستی کرمان را خواستار شدند.

کرمانشاه 

کرمانشاهیان امروز جمعه ۱۵ دی‌ماه در محکومیت حادثه تروریستی در مسیر زائران مزار حاج قاسم سلیمانی به خروش آمده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بر لب سر دادند.


بسیاری از خانواده‌ها به همراه فرزندانشان در راهپیمایی برای محکومیت حادثه کرمان شرکت کردند

خوزستان

مردم اهواز در محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان راهپیمایی کردند و بر علیه عاملان این جنایت شعارهایی سر دادند.

این راهپیمایی ظهر امروز جمعه 15 دی‌ماه سال 1402 بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) در بلوار آیت‌الله بهبهانی آغاز شد که مردم اهواز با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان را محکوم کردند.

در این آیین که جمعی از علما، روحانیون و طلاب علوم دینی نیز حضور داشتند مردم اهواز خواستار برخورد شدید با عوامل داخلی و خارجی عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان شدند. حضور دهه هفتادی‌ها، دهه هشتادی‌ها و جوانان و نوجوانان اهوازی در راهپیمایی محکومیت عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان چشمگیر بود. اهوازی‌ها همچنین در این راهپیمایی یاد و خاطره شهدای عملیات تروریستی کرمان را گرامی داشتند و با خانواده‌های معظم این لاله‌های پرپر ابراز همدردی کردند.

حضور آبادانی‌ها در راهپیمایی امروز پرتعداد بود

بوشهر

در بوشهر مراسم بزرگداشت این شهدای مظلوم پنجشنبه ۱۴ دی بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان بوشهر برگزار شد و مردم با شرکت در تظاهرات سراسر استان بوشهر، این جنایت را بعد از اقامه نمازهای جمعه روز ۱۵ دی‌ماه محکوم کردند.

خراسان شمالی

مردم بجنورد پس از برگزاری نماز جمعه با حضور در راهپیمایی اعتراضی، حادثه تروریستی کرمان را که باعث به شهادت رسیدن جمع زیادی از هموطنان در گلزار شهدای کرمان شده بود را محکوم کردند.

لرستان

مردم خرم‌‌آباد امروز پس از اقامه نماز جمعه از مقابل مصلی تا چهارراه‌ بیمارستان در خیابان انقلاب راهپیمایی کرده و ضمن پیمان مجدد با ولایت، حمله تروریستی در کرمان را محکوم کردند. این راهپیمایی در محکومیت جنایت تروریستی در کرمان که باعث شهادت جمعی از هموطنانمان شد صورت گرفت.

راهپیمایی کنندگان ضمن گرامیداشتن یاد شهدای این حادثه تروریستی، شعارهایی مبنی بر حمایت از ولایت و رهبری سر داده و همچنین اعلام انزجار خود را از عوامل تروریستی و استکبار جهانی اعلام کردند. شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از شعارهای اصلی راهپیمایی کنندگان بود تا نشان دهند همگان از پشت پرده تروریست‌ها و حامیان آنان شناخت دارند. 

حضور اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان، جوانان و پیر و جوان در این راهپیمایی قابل توجه بود.

کهگیلویه و بویراحمد

نمازگزاران یاسوجی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه این هفته با راهپیمایی در خیابان‌های شهر یاسوج علیه جنایت تروریستی در شهر یاسوج شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و همچنین شعار انتقام سر دادند.


شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در یاسوج طنین‌انداز شد

اصفهان

مردم شهرستان‌های مختلف استان اصفهان امروز پس از اقامه نماز جمعه، با برگزاری راهپیمایی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان توسط داعش را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع و انتقام سخت از عاملان این جنایت هولناک شدند.


مردم در شهرهای مختلف استان اصفهان در محکومیت حمله تروریستی کرمان یکصدا شدند

دل مردم از این جنایت سنگین پرخون و قلبشان جریحه دار شده است و امروز با اعلام حمایت و ابراز همدردی با هموطنان تاکید کردند که نباید ساکت نشست و این جنایات بی پاسخ بماند.

مردم با مشت‌های گره کرده و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست و شهیدان همیشه زنده‌اند» ضمن ابراز انزجار از اقدامات ددمنشانه استکبار بر ثابت قدم بودن خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.

پیر و جوان حاضر در این تجمع‌ها خطاب به دشمنان فریاد سر دادند که با این گونه حرکات بزدلانه نمی‌توانند خللی در وحدت و همبستگی و ولایتمداری ملت ایران ایجاد کنند و تا آخرین قطره خون خود در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از رهبری تلاش خواهند کرد.

گیلان 

بعد از اقامه نماز جمعه رشت با قلبی اکنده از اندوه به یاد زائرانِ شهید حاج قاسم، میدان مصلی تا میدان فرهنگ را با شعار «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» گل باران کردند.

مازندران

مردم ولایی و همیشه در صحنه شرق مازندران در شهرستان‌های بهشهر،  نکا و گلوگاه امروز جمعه  در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به خیایان ها آمده و انزجار خود را از این عمل نابخردانه اعلام کردند.

نمازگزاران نکایی در مصلای نکا فریاد برائت از این اقدام ناپسند و به خاک و خون کشیده شدن مظلومان حادثه گلزار شهدای کرمان را فریاد کردند. گلوگاهی هم  با سردادن شعار مرگ بر تروریسم، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و منافق، حمله به گلزار شهدای کرمان را اقدامی غیرانسانی عنوان کردند.

مرکزی

نمازگزاران ساوجی پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حمله تروریستی به کرمان مسیر مصلی امام علی (ع) تا میدان فلسطین را راهپیمایی کردند.
در این تظاهرات مردم با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق خواستار اقدام عملی برای انتقام گرفتن از عاملین شهدای اخیر شدند.

سمنان

ظهر امروز و بعد از اقامه نماز باشکوه جمعه، راهپیمایی محکومیت جنایات اخیر در حادثه تروریستی کرمان با حضور پرشور مردم در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.

راهپیمایی محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه و حادثه تروریستی کرمان با حضور استاندار سمنان، فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرمانده نیروی انتظامی استان و شماری از مردم و مسؤولان در مرکز استان سمنان برگزار شد.


سمنانی‌ها با هموطنان خود در کرمان همدردی کردند

همدان

راهپیمایی محکومیت حمله تروریستی کرمان در دارالمومنین و دارالمجاهدین برگزار شد. در این راهپیمایی مردمی و حماسی، مردم با قلبی آکنده از اندوه به یاد شهدای زائر مزار سردار شهید حاج قاسم، انزجار خود از حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم همدان اعم از کودک و نوجوان همچنین پیر و جوان امروز پس از اقامه نماز جمعه از حسینیه امام خمینی(ره) تا چهارراه شریعتی راهپیمایی و با بازماندگان حادثه تروریستی کرمان ابراز همدردی کردند.


«حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» شعار شاگردان مکتب شهید سلیمانی در همدان بود

یزد

هموطنان یزدی هم پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی مردمی در محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزاداری کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار