کد خبر: 1209016
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی :
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، برگزاری نشست‌های خبری کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان از هفته جاری آغاز می‌شود.
شهربانو بشکنی

سیدناصر نعمتی روز یکشنبه در نخستین جلسه میز رسانه انتخابات اظهار داشتند: در نشست گذشته کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات طرحی مبنی بر برگزاری میز رسانه ای انتخابات با مسوولیت خبرگزاری ایرنا تدوین شد تا مشارکت رسانه ها در حوزه اطلاع رسانی انتخابات استان به بهترین نحو جلب شود.

وی بیان کرد: نشست امروز نخستین میز رسانه ای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی است که بهترین بهانه برای گفتگوی رسانه ای است تا راهکارهای توسعه مشارکت در انتخابات بررسی شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه ماموریت افزایش مشارکت از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شده است، افزود: یکی از چهار راهبردی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید کرده‌اند، حضور رسانه‌ها به عنوان تکیه گاهی است که بتوان مشارکت مردم را در انتخابات به نحو جدی افزایش داد.

نعمتی با ارایه گزارشی از فعالیت کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: این کمیته از ۶ ماه پیش تشکیل شده و سه ماه است که فعالیت آن وارد فاز عملیاتی شده است و در این بازه ۲ نشست خبری برگزار کرده و در خصوص پیش ثبت نام ها و ثبت نام قطعی کاندیداها اطلاعات لازم در اختیار رسانه ها قرار گرفته است و بعد از آن از اقدامات اجرایی ستاد انتخابات در حوزه انتخابات الکترونیکی، تایید صلاحیت‌ها، تعداد شعب اخذ رای و همه حوزه هایی که باید برای برگزاری انتخابات پرشور پیش بینی های را انجام داد، اطلاع رسانی شده است.

وی ادامه داد: از این هفته برگزاری نشست‌های خبری روسای کمیته های اجرایی ستاد انتخابات خراسان رضوی آغاز و هر هفته یک نشست خبری برگزار خواهد شد و آخرین اخبار و اطلاعات حوزه اجرایی انتخابات منعکس می شود تا مردم در جریان انتخابات قرار بگیرند و در این راستا اگر نقطه نظرات رسانه ها برای اجرای بهتر انتخابات گردآوری شود، بستری برای انجام این تبادل نظرها فراهم خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: با راه اندازی میز رسانه ای انتخابات در تلاش هستیم تا به شکل نزدیکتری به موضوع انتخابات وارد شده و از همکاری و کمک رسانه ها در جریان انتخابات بهره بیشتری بگیریم و برگزاری این میز رسانه ای تا ۲ ماه آینده ادامه خواهد داشت تا بتوان فعالیت جدی تری را برای جلب مشارکت مردم در انتخابات رقم زد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار