کد خبر: 1209194
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
مدیر عامل برق منطقه ای خراسان :
مدیر عامل برق منطقه ای خراسان با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت پست برق ۱۳۲ کیلو ولت شهرستان گرمه گفت: برای تکمیل و راه اندازی این پست برق نیاز به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار و عمل به تعهدات مسولان شهرک های صنعتی داریم.
سیده سمیه ناصری

در سال ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی مصوبه ای داخلی را تصویب کرد که در آن به دولت اجازه داده می شد تا کمک‌ های لازم را برای تامین آب و برق شهرک های صنعتی تا ورودی آنها انجام دهد.

 محمودی با بیان اینکه برای اولین بار در کشور برق منطقه ای خراسان چندین پروژه بزرگ را در شهرستان های مختلف همزمان برای برق رسانی به شهرک های صنعتی آغاز کرده و در حال تکمیل است، گفت:برای توسعه برق شهرک صنعتی گرمه و جاجرم در خراسان شمالی احداث پست ۱۳۲ کیلوولت برق به همراه احداث ۱۷ کیلومتر خط انتقال برق با مشارکت شهرک های صنعتی در حال انجام است که تاکنون پیشرفت قابل قبولی دارند.

وی بیان کرد: برای تکمیل این پروژه نیاز به ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار داریم که در صورت عمل کردن شهرک های صنعتی به تعهداتشان و تامین اعتبار سهم استان تا پایان سال این پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

 محمودی با اشاره به ساخت پست های برق خوسف و دیهوک در خراسان جنوبی و پروژه تامین برق منطقه ویژه اقتصادی بجنورد، افزود: از دیگر پروژه های بزرگ برق منطقه ای خراسان می توان به پروژه تامین برق شهرک صنعتی فاروج اشاره کرد که به زودی آغاز می شود.

وی با تاکید برای اینکه تلاش کرده ایم پروژه های در حال اجرا تعطیل نشوند، گفت: کمبود نقدینگی و معارضین زمین برخی از پروژه ها که تعدادی از انها با تلاش بی وقفه کارکنان شرکت برق منطقه ای خراسان حل شده است عامل اصلی کندی اجرای پروژه های برق در سه استان خراسان‌است.

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار