کد خبر: 1209852
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
«آکسیوس» خبر داد؛
یک سایت خبری غربی به تنش میان مقامات رژیم صهیونیستی و همپیمانان خود به ویژه آمریکا در شرایط کنونی اشاره کرد.

جوان آنلاین: سایت خبری آکسیوس به نقل از مسوولان آمریکایی گزارش داد که سخنان وزرای کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره غزه باعث افزایش تنش میان این رژیم و همپیمانان آن به ویژه آمریکا شده است.

به گزارش مهر، پیش از این سایت آکسیوس به درخواست وزرای صهیونیست مبنی بر به آتش کشیدن نوار غزه و بیرون کردن ساکنان آن اشاره کرده بود.

این در حالی است که نتانیاهو اخیرا با خشم و عصبانیت به برگزاری نخستین دادگاه رسیدگی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری واکنش نشان داده است.

بنیامین نتانیاهو طی سخنانی نتوانست خشم خود را از آفریقای جنوبی به علت طرح شکایت علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه پنهان کند و گفت: نفاق و دورویی آفریقای جنوبی سر به فلک کشیده است!

دیوان بین المللی دادگستری در شهر لاهه هلند بعدازظهر روز پنج شنبه نخستین جلسه رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی را به اتهام نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه آغاز کرد.

پیش از این «یواو لیمور» تحلیلگر نظامی روزنامه اسراییل الیوم به مناسبت نزدیک شدن جنگ در غزه به روز صدم تاکید کرد که تل آویو همچنان به دنبال پیروزی غیرقابل تحقق در غزه است.

این کارشناس عبری زبان همچنین در ادامه گفت: بازگرداندن اسرا از غزه به این زودی اتفاق نخواهد افتاد و ارتش در تقلا برای کسب یک پیروزی رسانه‌ای است و این در حالی است که حماس همچنان در میدان قدرتمند ظاهر شده و به مبارزه ادامه می‌دهد و وعده‌های پس از هفتم اکتبر محقق نشده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار