کد خبر: 1212706
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را تغییر دادند

جوان آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آسیا با محوریت ایران اسلامی در حال قدرت گرفتن است، گفت: ملت بزرگ ایران با پیروزی انقلاب اسلامی هندسه قدرت را تغییر دادند. 
به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین اختتامیه نهمین دوره جایزه جهانی اربعین اظهار داشت: امروز شاهد تحقق و تبدیل شدن قدرت نرم به قدرت سازنده و مؤثر در تحولات بین‌المللی هستیم. وی عنوان کرد: امریکایی‌ها با وجود اینکه بیش از ۵۰ درصد قدرت نظامی دنیا را در اختیار دارند و در کنار آن رژیم انگلیس جنایتکار و رژیم جعلی و کودکش صهیونیستی هم قرار دارند، نتوانستند بر ملت مظلوم فلسطین مسلط شوند. 
سردار سلیمانی افزود: مبدأ تحقق راهبرد قدرت نرم انقلاب اسلامی امام راحل و محقق کننده آن ملت بزرگ ایران و شهیدان بوده‌اند. از دیگر درس‌هایی که انقلاب اسلامی و پیامد‌های انقلاب اسلامی به ما داد، تغییر هندسه قدرت بود. انقلاب اسلامی در جغرافیای زمین چه به لحاظ مسائل ژئوپلتیکی و چه به لحاظ مسائل و مؤلفه‌های ژئواکونومیکی و اقتصادی و چه به لحاظ مسائل فرهنگی با اقدامات راهبردی ایران را در اولین اقدام از دست امریکایی‌ها خارج کرد. ۶۰ هزار مستشار امریکا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در درون کشور ما حضور داشتند تا کشور و ملت بزرگ ایران را به سمت و سویی ببرند که نظام سلطه می‌خواهد. آن‌ها می‌خواستند همه منافع و دارایی‌های ملت ایران در اختیار امریکایی‌ها قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار