کد خبر: 1214929
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
هادی طحان‌نظیف:
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پس از بررسی اعتراض داوطلبان، تعداد نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ۱۴۴ نامزد رسید و فهرست تأییدصلاحیت‌شدگان امشب به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

جوان آنلاین: هادی طحان‌نظیف سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگوی تلویزیونی، ضمن تبریک عید مبعث، گفت: مهلت رسیدگی به اعتراضات داوطلبان ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز به اتمام رسید و در نهایت پس از بررسی اعتراضات داوطلبان توسط فقهای شورای نگهبان در نهایت تعداد نامزد‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ۱۴۴ نامزد رسید و فهرست اسامی امشب به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

به گزارش مهر، وی افزود: با توجه به تأیید صلاحیت‌هایی که اخیراً صورت گرفت و همچنین با توجه به استفاده برخی نامزد‌ها از ظرفیت قانونی تغییر حوزه انتخابیه در حال حاضر در همه حوزه‌های انتخابیه تعداد نامزد‌ها به اندازه لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که آیا حوزه انتخابیه‌ای وجود دارد که یک نامزد رقیب نداشته و یا تعداد نامزد‌ها کمتر کرسی‌های حوزه باشد، اظهار کرد: در همه حوزه انتخابیه تعداد نامزد‌ها به اندازه لازم برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار